/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Nogen der kender til Incredimail ??
Fra : Fnollerpige
Vist : 931 gange
31 point
Dato : 14-12-02 01:40

- jeg har et eller andet sted fået skrabet det hersens Incredimail til mig - og nu er det så lige jeg gerne vil vide lidt

- kan det betale sig at betale de der 30 dollars ( eller hvor meget det er ) for de der ekstra features ?

- kan man sende til alle typer postkasser ? ( hotmail, webmails og så nogle )

- er det noget pop eller hvad .... må indrømme det ser sjovt ud, men måske nogen har nogle dårlige erfaringer med det ?

Godnat og på gensyn
Fnollerpige

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 41 point
Dato : 14-12-02 02:03

Jeg har brugt incredimail i ca 1 år

1) Jeg har ikke købt det, men jeg har tidligere kørt med en hacked (fy fy...jeg ved det godt) version, og det eneste forskel man bemærker er at nederst i mail'en forsvinder incredimails egen reklame.
Skal man sende lidt "proffesionelt" bør man vel nok købe det.
* reklamen i højre øverste hjørne forsvinder, men jeg bemærker den slet ikke til dagligt
* Der er udvidet support....hvem har brug for det ??
* Der er mulighed for at lave prewiev på mails, og derefter hente/slette udvalgte mails...hvornår har man brug for det ??
* Mulighed for at køre med andre skins....jow hmmm....der er da et par stykker som er pænere en default

2) jeps...den kan sende til alle...ligesom outlook
3) Det er noget pop....men afsenderen kan jo også selv "styre sig" engang imellem

Jeg har ingen dårlige erfaringer, kun ros....

hmmm....sengetid, nat nat

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-12-02 02:11

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-12-02 02:11

? ja ja - ingen kommentar !!

_______________________________________________________________________

Hej e.p tak for svaret - ja det gælder om at kunne styre sig og bruge det med måde -

nå, men det du skriver det er meget hvad jeg forestillede mig - folk der får mails fra mig synes det er vildt festligt, men samtlige af dem "mukker" lidt over reklamen i bunden af mailsene - men hvis det så skal koste 30 dollars kan det da være lige meget ..... naj man må ikke cracke eller hacke, men når nu man ikke må det hvordan kunne man så HVIS man lavede den slags ... gøre så man kunne få den der væk i bunden.

Ja sengetid - jeg er ved at lave min hjemmeside og det her Kandu - får jo een til at hænge på hele natten nærmest, men NU ...nu er det sengetid Godnat *S

_______________________________________________________________________

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 14-12-02 02:20

Jeg har brugt Incredimail i flere år og er stadig vild med det - ud over alle de stationaries, e-cards, animationer og lyde der kan downloades fra deres hjemmeside er der også tonsvis at hente på nettet - ligeledes er der communities der kun beskæftiger sig med design, tags osv
Deres hjemmeside: www.incredimail.com har en udmærket FAQ, hvor du kan få svar på dine spørgsmål

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-12-02 02:33

må jeg lige bemærke IGEN, at danmarks velnok største site med 800 stationaries er på :

http://www.yttepigen.dk/

Samme sted er der en topsitelistning med 70 medlemmer så der er nok at gå igang med :

http://yttepigen.dk/toplist/topsites.html

godnat herfra

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-12-02 12:23

*S - Hej Zonker - ja den har jeg besøgt

samt en del af de topsites også, og har fundet en masse - faktisk mere end jeg kan overskue.... men nu er der stationaries til alle og til enhver smag og lejlighed .....

Fnollerpige

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 02-03-03 17:54

Jer selv ny bruger af IncrediMail, og syntes der er spændende, men det driller skærbilled vil ikke komme frem, er der nogen der kan fortælle hvad der gør det aktiv igen.
K. H. Jan