/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Æ, Ø, Å i Outlook
Fra : timeglas
Vist : 1213 gange
100 point
Dato : 05-06-06 17:51

Jeg har en Yahoo email konto og har sat outlook op til at hente den ned når jeg åbner outlook. Nu er mit problem så, at når jeg modtager mails, så er æ, ø å lavet om til alt muligt andet. Er der et sted i outlook hvor dette kan ændres? Er det ude på Yahoo´s hjemmeside, at opsætningen skal ændres? og er der andre der har samme problem med Net emails der hentes ned til deres outlook program?

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-06-06 20:07

Hejsa
Det er ikek et problem jeg kender - men....
Under hjælp i menulinien er der en et punkt der hedder "Find og ret fejl".
Den kunne du prøve at køre så skulel alle indstillinger komem tilbage til default.
Den sletter ikke mail - så der kulle ikke være grund til bekymring der.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 05-06-06 20:09

Den menulinie du henviser til, er det i Outlook eller i selve Yahoo.com mail opsætningen?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-06-06 20:47

Det er i outlook under menu - Hjælp
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 31-08-06 13:33

Tak fordi I prøvede at besvare mit spørgsmål alle sammen, jeg ved godt at I har brugt tid og tanker på det, men da jeg ikke synes nogle af jeres kommentarer kunne bruges, vælger jeg at annullere spørgsmålet!

M.v.h. Timeglas