/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
GTA San Andreas - Formatering?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 05-06-06 12:17

Hej..

Jeg kan lide at spille GTA San Andreas, og har gjordt det meget :)

Men skal nu formatere min pc'er.. Og derved vil mine gemte filer jo forsvinde? Altså der jeg er 'kommet til' i spillet..

Er der nogle der ved om man kan gemme det på en cd ? Og hvis man kan, hvordan man så finder filerne man skal gemme?

MVh Simon

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-06-06 13:38

Prøv at gå ind i mappen, hvor GTA SA ligger. Der er somregel en "Save Folder". Hvis ikke, - så prøv at se i "Dokumenter" nogle spil gemmer også filer dér!

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 05-06-06 14:59

Det var også det første jeg chekkede.. Søgte bl.a. efter "save" i mappen med spillet, men der var intet :S

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-06-06 16:57

Så ligger dine saved games nok i en eller anden DLL fil.

Prøv at se om der er en systemfil med det navn du evt. bruger i spillet, eller noget i den stil?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 05-06-06 17:08

Hvis ikke jeg tager fejl så lå mine Gta save filer i Dokumenter- GTA - profille - saved games

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 05-06-06 18:12

har du fundet det ellers kan jeg hjælpe