/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Sort jagthue m/ hvid pels kant
Fra : LILLIU
Vist : 1170 gange
50 point
Dato : 13-12-02 20:39

Min stedmor ønsker sig en sort jagthue med hvid pelskant.... (sådan en med "flapper til ørene, man kan binde op, min far har en i grøn, og det er den eneste farve jeg kan finde rundt omkring)
Hun har set huen i en jagtbutik i Sverige!!!
Mit spørgmål er:
Kan man købe den type hue i Danmark og hvor? (i butik eller på internettet - evt. også svenske sider, - butik helt i nærheden af København)
Alt har interesse...
På forhånd tak.....
p.s.
Det behøves ikke at være "ægte" pels og heller ikke nødvendigvis en "damemodel"

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 14-12-02 01:31

"en sort jagthue med hvid pelskant"
De har et rimeligt stort udvalg på denne side - De skriver -
Ring eller maila så skickar vi katalog med bilder eller prov.
http://www.mera.se/kepsar.html
Denne her kunne måske være et bud ?
http://www.gtk.se/krusse.htm

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-02 08:04

HUBERTUSHUSET Benløse Ringsted har sorte med hvid/lyse kanter (Russiske) -
de er vist lidt pebrede i pris p.g.a. den fine kvalitet - men til din
stedmor du så vil arve - er det en god investering.

Knæk og bræ
Pierre Jakobi

"LILLIU" <LILLIU.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3HqK9.65535$HU.5027850@news010.worldonline.dk...
> Min stedmor ønsker sig en sort jagthue med hvid pelskant.... (sådan en
> med "flapper til ørene, man kan binde op, min far har en i grøn, og det
> er den eneste farve jeg kan finde rundt omkring)
> Hun har set huen i en jagtbutik i Sverige!!!
> Mit spørgmål er:
> Kan man købe den type hue i Danmark og hvor? (i butik eller på
> internettet - evt. også svenske sider, - butik helt i nærheden af
> København)
> Alt har interesse...
> På forhånd tak.....
> p.s.
> Det behøves ikke at være "ægte" pels og heller ikke nødvendigvis en
> "damemodel"
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : LILLIU

Dato : 18-12-02 23:51

Tak for svaret PJ.