/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
adoptere?
Fra : Gevelia
Vist : 727 gange
40 point
Dato : 04-06-06 21:55

Hejsa kandu.dk brugere

Jeg ved ikke hvor jeg kan søger efter regler for adoption. Jeg er homoseksuel og vil rigtig gerne have et barn. Da jeg mener at man godt kan få et selv om man er til fyre. Jeg elsker børn. og hvis der er nogle som man skal beskytte er det børn. De skal have en far eller en mor. hvordan finder jeg ud af sådan noget.

Hilsen Per

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 04-06-06 22:18

http://www.adoption.dk/

http://www.danmark.dk/portal/page?_pageid=34,327868&_dad=portal&_schema=PORTAL

http://valdan.dk/adoption/

Her er nogle enkelte steder til dig, hvis du bliver godkent så søg udenladsk med det samme det er et marrerit at skal igennem det danske og alt skal være perfekt.
Du skal også under søge hvilke lande der acepter at adopter til homoseksuelle der er mange ting.
Men det kan du læse på det første link.

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-06-06 14:58

Hej Per.
Såvidt jeg husker, så er du ikke så gammel. Så i første omgang skal du se at blive ældre. For at blive godkendt til adoption skal du nemlig i første omgang være over 25 år.
Til den tid kan du så indsende adoptionsansøgning. Og der vil det vise sig, om du opfylder kravene til at blive adoptivfar. --Det er jo bl.a. væsentligt, at du er i stand til at forsørge og opdrage et barn.

Et eller andet sted tror jeg egentlig, at du stiller spørgsmålet her som et forsøg på at provokere... Det er svært at tage det helt seriøst, når du for få måneder siden søgte en amazonpapegøje, der ikke måtte koste noget....................

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 08-06-06 13:13

Hej Per.

Da du er homoseksuel og gerne vil have et barn, og du mener at det kan man godt få selv om man er til fyre. Og at du elsker børn. og hvis der er nogle som man skal beskytte er det børn.

Samt du mener at børn skal have en far eller en mor.

Så vil du gerne vide hvordan du finder ud af sådan noget.

Ja, min mening er, at i vores mederne samfund kan det jo godt lade sig gøre at producere børn
til homoseksuelle, men jeg mener, at børn har et meget stort og helt naturligt behov
for BÅDE en Far og en Mor, og som virkelig har fattet deres rolle som gode forældre og her
mener jeg "kæden hopper af" for dig, samt for mange andre i vores samfund.

Du skriver at du elsker børn, og det gør du sikkert også, men du elsker dig selv og dine egne behov endnu højere, og det skal du også, men hvis du elsker børn så højt, som det lyder til,
så bør du NØJES med at gøre alt det gode du kan for andre børn.

Og så skriver du, at børn skal beskyttes.
Det forstår jeg også godt at du mener, for du faktisk opvokset i et BESKYTTELSESSAMFUND,
hvor man pakker børn og voksne ind i "beskyttelse" af alle mulige slags.

Og jeg mener, at det er på grund af MAGTSYGE, at man "beskytter" både børn og voksne
som man gør, for at få magt over dem.

Så jeg mener, at du bør glemme det med at BESKYTTE børn, men lær dem istedet
at de skal klare sig selv, via et godt, sundt og naturligt liv, hvor der er en masse farer
som de skal lære at tackle.

Jeg vil ønske for dig, at du forstår hvad jeg mener, og at du vil leve efter det,
så du også får et godt liv.

mvh.
DkwM327