/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HJÆLP til Reklame
Fra : chahin
Vist : 476 gange
300 point
Dato : 04-06-06 17:52

Hej Alle de søde mennesker herinde..

har virklig brug for en stor hjælp fra en af jer herinde, håber jeg kan få det ..

Skal Til at åbne en Netcafe her i næste uge. Har et stort problem, kan ikk finde ud af og lave en Reklame Med en Baggrund som skal reklamere min butik. kun baggrunden som jeg har brug hjælp til :(

Håber i kan lave en for mig hurtigst muligt.

Baggrunden skal have en Counter-Strike billed. også Lav et logo som NAvnet skal være NeT-Town som det står

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-06 18:20

du er lidt på glatis hvis du i dit firmas logo vil hugge et billed fra counter strike - ophavsretten du ved - ikke nogen god ide - det kan koste dig en pæn skilling !

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 04-06-06 18:38

Skal Åbne en Netcafe , og fik lov til at tage et billede af Counter-Strike

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-06 19:35

ok ok ok - hvis du har det på skrift er det jo nok ikke noget problem - sorry så da

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-06 19:36

Og det er allerede i næste uge???

Fik lov til at tage et billede af Counter Strike? - har du det på skrift fra den rigtige person?

Hvor skal reklamen bruges? I vinduet, som plakat eller flyer eller......?

Hvor stor skal den være?

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-06 20:01

Uden de store grafiske armbevægelser kan jeg da godt lave det billede med navnet på.

Men det bliver jo så ikke i en opløsning, som kan bruges til trykning.

Hvis du bare skal printe dem ud, er det ok.

Lad høre...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-06-06 20:09

Ps. Camillasmoster - når/ hvis du ændrer et logo ved at overskrive/tilføje - så er det dig, som skal have en tilladelse fra "Counter-strike". Du er så leverandøren uanset om du gør det gratis eller andet.
Husk at det jo laves i forretningsøjemed.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-06 20:55

Uuuups - der kan du se, Chahin - jeg kløjs sq osse i det af og til.

Jeg har på fornemmelsen,at det er i ungdomsskolen, denne café skal starte?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-06-06 21:48

Uden lige at skulle føre mig frem, men hvem ejer HVAD.
Før der en nogen, der render i problemer, ville jeg gerne SE TILLADELSEN, før du kom i RKI, eller hvad dommeren hedder.

Bare så der ikke bliver MANIPULERET, med tilladelser, eller licens.
Hvilket du jo har,