/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Grafikkort?
Fra : Myns
Vist : 388 gange
300 point
Dato : 04-06-06 11:25

Hvilke et grafikkort vil I anbefale til Counter strike og World of warcraft?

myns

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-06-06 11:52

har du penge og vil være lidt fremtidssikret. ville jeg vælge

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160683

Skal den kun lige holde til de 2 så ville jeg vælge

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=203043

Her er lidt at læse om
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=SUNA,SUNA:2006-14,SUNA:en&q=grafikkort+test

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 04-06-06 15:13

Hej.

Du skal nu lige fortælle om den økonomiske grænse og lidt om din computer, som kortet skal sidde i? Har dit bundkort AGP eller PCI-E? Fortæl lidt mere.

Mvh.

Ulle

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 05-06-06 00:00

Hvis dit bundkort har PCI-E (PCI Express), bør du vælge
et grafikkort, der understøtter det, da PCI-E er mere end
dobbelt så hurtigt som AGP.
Mht. hvilket mærke, bør du helt klart vælge et GeForce-kort.

//Kettedk

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 05-06-06 10:18

Det er ikke min computer, så jeg skal lige have undersøgt om det er PCI eller AGP. Vender frygteligt tilbage, når jeg har fået det undersøgt.

myns

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-06-06 12:52

Hej,

Skal i have det bedste af det bedste (lige nu), til en fornuftig pris..? så ville jeg vælge http://www.computerne.dk/p/143845.htm

Dette kort er et PCI-kort, et af de nyeste og bedste. Det har bla. 512 mb. ram og har HDTV muligheder... dette er det bedste (efter min mening) kort i øjeblikket...!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-06-06 13:00

hej igen...

glemte lige at sige at ovennævnte kort ikke har normalt VGA-stik. Det vil sige at du ikke kan bruge en computerskærm som ikke har DVI-udgang. men det har de fleste faldskærme idag..

Men hvis du bare vil have et alsidigt grafikkort (PCI) til fornuftige penge og som spiller Counter-strike og WoW rigtigt godt, så kan du prøve at kigge på det her... http://www.computerne.dk/u/132475.htm

MVH

Mikael (som altid er parat til at svare på flere spørgsmål)

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 06-06-06 17:06

Et graffik kort fra Nvidia, helst over 128 mb og i ddr! Fordi det anbefaler begge spil! Dog kan CS v1.6 køres med de fleste gamle som nye grafikkort da det er baserede på en gammel processor, selve spillet, altså med andre ord, det kræver ikke meget. WoW derimod, er vildt flot grafisk men faktisk kræver det hellere ikke den helt store grafikkort, et simpel IKKE delt 64 mb grafikkort kan nemt kører spillet, dog ikke med den flotteste grafik.

Håber det hjælper!

Annuller spørgsmålet
Fra : Myns

Dato : 05-11-06 14:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål.

myns