/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Final fantasy IX
Fra : mikael_hanna
Vist : 1042 gange
420 point
Dato : 03-06-06 18:09

Nogen som ejer, eller kan finde mig et sted at købe Final Fantsy IX til PS1..? Det skal være i Danmark, gider ikke ebay..! Selvfølgelig til en fornuftig pris!!!

Mikael

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 04-06-06 10:33
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-06-06 10:54

jeg vil KØBE spillet ikke Sælge det svendib ....

om igen smider lige 10 points oveni hatten.::!

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 04-06-06 14:42

OOPPPPS!! min fejl :D
finder lige noget andet hehe

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 04-06-06 14:49

https://www.gamezone.no/index.php?main_page=index&cPath=91_98

Det er godt nok en norsk side da det er fysisk umuligt at ophive nogle danskere...ellers kan du jo prøve diverse boghandlere osv...den hjemmeside jeg refere til er ikke så dyr med hensyn til fragt osv hvis jeg mener jeg har ret :)

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-06-06 20:27

Hmmm. godt forsøg. men de sender kun i Norge, og jeg har ikke lige en norsk adresse jeg kan bruge... så om igen... hvis det overhovedet kan lade sig gøre at få spillet endnu...

Mikael

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-06-06 21:00

Paøv at søg på
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Final+Fantsy+IX+crack&meta=
Kan du finde spillet, kan du somregel finde resten her.
http://asta-killer.com/list.html

Ellers kan det ikke tage mange timer at finde.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-06-06 20:27

Sofus.dk jeg vil ikke have et ulovligt spil. Jeg downloader ikke ulovlige ting fra internettet. Så lad lige være med at komme med sådanne tilbud, det er ulovligt, som du nok godt ved....

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-06-06 19:31

ikke flere gode ideer???

Mikael

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-06-06 19:47

Hvorfor så spørge her.

Prøv www.qxl.dk

Der sælger de dem, men pas på, der findes KOPI varer.