/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tal ikke med fremmede!
Fra : ans
Vist : 870 gange
200 point
Dato : 03-06-06 17:31

Som der står i overskriften, drejer det sig om filmen "Tal ikke med fremmede"

Den blev sendt på DR1 i går.

Citat
23.05 Tal ikke med fremmede
Amerikansk spændingsdrama fra 1994.
Originaltitel: Don't Talk to Strangers Jane er blevet skilt fra den drukfældige strømer Bonner, og da hun forelsker sig i den charmerende Patrick, er hun klar til at starte på en frisk. Men Bonner kan ikke acceptere, at Jane har fået den fulde forældremyndighed over parrets søn Eric. Han gør Janes liv til et helvede, og da Eric bliver bortført, synes det klart, hvem der står bag. Men ikke alt er, som det ser ud til at være. Medvirkende: Patrick: Pierce Brosnan, Jane: Shanna Reed og Bonner: Terry O'Quinn. Instruktion: Robert Lewis.

Jeg fik ikke set slutningen

Er der en, der kan fortælle mig slutningen ?

Så vil jeg blive

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-06-06 18:00

Det var en kolossal spændende og dramatisk afslutning med en kamp mellem mændene.

Det ender med at han skyder ham.

Jeg så ikke begyndelsen, så jeg ved ikke hvem der var hvem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-06 18:05

Hvem stod bag bortførelsen af barnet ?

Var det den næsten skaldet, der blev skudt ?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-06-06 21:48

Pierce Brosnan stod bag bortførelsen, men endte til slut med at blive skudt
Hvor meget missede du af filmen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-06 21:56

Ca. 20 min.

Hvem var far til barnet? Fik man det at vide?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 200 point
Dato : 03-06-06 22:03

Ja, Eric's far var Brosnan , og farfar med også med i komplottet, idet han ville betale for sit barnebarn - en rigtig spændende film faktisk.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-06-06 22:04

Før man begyndte med DNA analyse af generne, var der reelt ingen der vidste hvem der var far til et barn. Moderen drømte ofte at hun vidste det, og mange mænd har bildte sig ind at de havde æren.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-06-06 22:05

Fik vist lige skrevet "med" i stedet for "var" også med ...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-06 06:33

Den endte vel med at en hel masse skød på hinanden? Typisk amerikansk! Hellere skyde end kysse! Så du har ikke gået glip af noget!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-06 09:16

Balcanard

Hvem fik drengen, det var jo ikke hans rigtige forældre, han var opvokset hos?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-06-06 10:42

Han blev hos Jane - og instruktøren lagde op til, at der vist også blev plads til Bonner i en del af deres liv. Sådan fortolkede jeg det i hvert fald

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-06 11:17

Jeg tænkte nok, at det ville ende sådan.

Patrick: Pierce Brosnan blev jo skudt (det skrev du tidligere) så han kunne ikke fortælle at Eric var hans barn.

Jeg vil prøve om det er muligt at leje filmen evt. købe den.

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 05-06-06 11:22

Tak for svaret Balcanard.

Jeg havde arbejdet hårdt i haven dagen igennem og skulle bare slappe af til en film om aftenen, men faldt i

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-06-06 13:46

Velbekomme – for kr. 10,00 kan filmen købes som brugt VHS
http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531XA13635313

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-06 14:44

Tak for endnu en hjælp

Jeg ser at den så hedder "Forfulgt af en fremmed"

Når jeg har lukket et spørgsmål får jeg ikke mails, og det er uanset, om fluebenet er der eller ej.

Kiggede lige en ekstra gang