/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Passer Epson 440 farvepatron i Epson col~
Fra : LLM
Vist : 378 gange
180 point
Dato : 13-12-02 16:45

Er der nogen der ved om Epson Stylus color 440 og 460 farvepatron kan bruges i en Epson stylus color 400?

Mvh LLM

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 13-12-02 16:58

Hvis desværre ikke :(
Du kan se hvilke patroner som er kompatible med forskellige Epson printere her.

http://www.jetink.dk/epson.html

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 13-12-02 16:59

Hvis desværre ikke :(
Du kan se hvilke patroner som er kompatible med forskellige Epson printere her.

http://www.jetink.dk/epson.html

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 13-12-02 18:45

Iht. til de oficielle lister passerEpson Stylus color 440 og 460 ikke til Epson stylus color 400, men er der der nogen der har prøvet det af i praksis? Umidelbart ser det ud til at de burde kunne bruges. De ydre mål lader ikke til at kunne forhindre det?
Derimod er det ret indlysende at Epson stylus color 400 ikke kan bruges til 440 og 460 pga. udhulning/sædeprofil i bunden.

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 20-12-02 01:19

Jeg har nu fundet ud af at firmaet peac laver en farvepatron som skulle passe både i epson stylus 400 og 440 de fåes til knap 100 kr stykket i butikkerne. (Så måske var Rasmus lige hurtig nok ude med sit svar).
http://www.efm.pl/tusz/Peach.htm

Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 20-12-02 01:19

Jeg har nu fundet ud af at firmaet peac laver en farvepatron som skulle passe både i epson stylus 400 og 440 de fåes til knap 100 kr stykket i butikkerne. (Så måske var Rasmus lige hurtig nok ude med sit svar).
http://www.efm.pl/tusz/Peach.htm

Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 20-12-02 01:20

Jeg har nu fundet ud af at firmaet peac laver en farvepatron som skulle passe både i epson stylus 400 og 440 de fåes til knap 100 kr stykket i butikkerne. (Så måske var Rasmus lige hurtig nok ude med sit svar).
http://www.efm.pl/tusz/Peach.htm

Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 20-12-02 01:20

Jeg har nu fundet ud af at firmaet peac laver en farvepatron som skulle passe både i epson stylus 400 og 440 de fåes til knap 100 kr stykket i butikkerne. (Så måske var Rasmus lige hurtig nok ude med sit svar).
http://www.efm.pl/tusz/Peach.htm

Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 26-12-02 20:00

Jo! Det kan den godt, det står på "Peach" ink. æsken. (Det er sandsynlig at det kun gæder mærket Peach som forhandles i Kvikly, da det kunne se ud som om de har fået fremstillet deres egen universal beholder).

Tak for de gode link til billige farvepatroner xou.

Mvh LLM

Kommentar
Fra : thl2

Dato : 20-02-03 11:46

Puha Venner...
Det var godt den blev reddet på stregen den med patronerne, for de er nemlig som der rigtigt står bestemt IKKE til de samme maskiner.
Gennerelt kan osse siges om køb af patroner:
Dem Du piller op af maskinen bærer et varenummer og det er det man skal bestille uanset havd de skriver på de forskellige hjemme sider...
Er du yderligere i tvivl så check lige manualen hvis du har den.......
Og skulle det gå helt galt(Det gjorde det for mig) så skal & Kan du altid returnere varen op til 14dage efter købet i ubrudt emballage.
Dette var de så venlige at hjælpe med og fortælle hos de før omtalte www.homedata.dk så det der startede som en dum fejl fra min side blev afhjulpet perfekt....