/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Klassifikationsfilter
Fra : Dieter
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 03-06-06 12:24

Jeg har aktiveret et klassifikationsfilter.
Men nu er det begyndt at irritere mig, at jeg hele tiden skal aktivere koden, når jeg vil gå på en internetside.
Så kommer problemet:
Jeg kan ikke huske, hvor jeg skal ændre denne indstilling.
Nogen, der kan hjælpe ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 03-06-06 13:44

prøv at gå op i funktioner - internetindstillinger - indhold - indstillinger
Her skal du deaktivere klassifikationsfilteret hvis du kan huske dit kodeord du brugte til at oprette det med

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-06-06 13:53
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-06-06 15:04

For at gøre det nemt for dig, har jeg lavet dette "fix". Hent denne zipfil, og udpak den til skrivebordet http://www.sitecenter.dk/secure/nss-folder/mappe/downloads/ratings.zip

Luk IE ned. Åbn mappen du udpakkede, og dobbeltklik på ratingsslet.reg og godkend ændringen. Dobbeltklik så på ratingsopret.reg og godkend igen. Så virker det. Jeg har afprøvet det.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 03-06-06 15:10

Tak for svaret miritdk.
Det hjalp.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-06-06 15:20

My bad. Jeg havde vist læst dit spørgsmål forkert. Troede du havde glemt passwordet. Okay, men nu har du filen, hvis det skulle ske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-06 17:06

sender lige "lær din abc" til stl_s

godt det hjalp dig