/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Validering
Fra : bjarnebr
Vist : 950 gange
200 point
Dato : 03-06-06 11:55

Når jeg starter mi PC får jeg en iriterende meddelelse, om at jeg måske er offer for en ulovlig version af windows - jeg er da ligeglad, så derfor spørger jeg: hvordan fjerner jeg denne meddelelse permanent

mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 03-06-06 12:10

Hvis du har en ulovlig version af windows: Lav en bootdisk, sæt den i drevet, genstart computeren og skriv: format c:
Herefter skulle du være fri for den iriterende meddelelse.

Har du en lovlog version af windows så kontakt Microsoft:
Kontakt teknisk support
Ønsker du teknisk support på dit Microsoft product, f.eks. Windows, Office eller Outlook
Så ring: 44 89 01 11 (tast 2 i menuen)

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-06-06 12:16

det problem kan du nemt løse
http://www.bevenhall.se/jim/fm/
vælg: Windows XP Product Key Changer
og indsæt en lovlig kode

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-06-06 22:33

Jeg er ikke intereseret i at starte forfra,og jeg har ikke en lovlig kode, da jeg ikke har haft råd til at købe min windows men har fået den af en ven, og jeg er også ligeglad med om den er lovlig, bare den virker, så derfor spørger jeg: hvordan fjerner man den iriterende meddelelse GRATIS

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 03-06-06 23:13

Du går ind i tilføj eller fjern og fjerner det med windows genuine advantage og holder dig fra opdateringer.

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 03-06-06 23:21

Jeg glemte lige efter en genstart skulle det være væk.

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 200 point
Dato : 04-06-06 09:23
Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-06-06 12:10

Hej wilsonweb
Jeg har nu prøvet begge dine metoder, men det har ikke hjulpet, jeg får stadig den irriterende meddelelse.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 04-06-06 20:31

Du går ind i tilføj eller fjern og fjerner det med windows genuine advantage og holder dig fra opdateringer og genstarter prøv nu lige ik!.

ps. hvis du opdater så tag brugerdefineret og undgå valideringen fra vælg.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-06-06 10:03

Tak for svaret wilsonweb.
Jeg prøvede de 2 metoder der står på din side, da jeg gik i tilføj fjern fik jeg en meddelese om at jeg skulle bruge en anden udgave af uninstall, (jeg er ikke så god til engelsk), som jeg ikke helt forstod, og jeg blev ved med at få meddelelsen efter adskillige genstart, men så brugte jeg system restore, det hjalp.
Jeg har besluttet at give dig poientene, selv om dit råd kun hjalp delvist.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 08-06-06 07:39

Jeg må se om jeg kan "falde" over en bedre metode.
Tak for point.