/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook lukker ned
Fra : jansler
Vist : 2127 gange
280 point
Dato : 03-06-06 07:21

Hej

Jeg har Outlook 2000 og programmet lukker ned før jeg har fået det åbnet - og allerede for at hente det tager urimelig lang tid.
Jeg kan hverken læse eller sende mail og får følgende besked:"Tilføjelsensprogrammet "C\PROGRAM_2\gRISORFT\AVGFRE-1\AVGXCH32.DLL" kan ikke installeres eller indlæses. Prøv at bruge Find og ret fejl i menuen Hjælp. og så kommer digen igen og det eneste jeg kan er at sige ok.

Jeg kan jo heller ikke komme ind i Hjælp, da hele programmet lukkes ned samtidig.

En der kan hjælpe? - Jeg håber og krydser. Svar skal sendes til ajansler@yahoo.dk
På forhånd tak.
Mange hilsner
Jansler

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-06-06 07:28

Som jeg lige ser det, er det dit antivirus program der driller dig...

Prøv evt. at afinstallere det og se om Outlook så ikke vil køre og derefter kan du jo installere det igen.

Mit bud på dine problemer.

God Pinse
iah

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-06-06 07:33

enten køre du med AVG antivirus, eller også har du forsøgt at afinstaller AVG antivirus.

Som du kan se på fejlen er det den der driller. Hvis du bruger AVG nu, så skal du gå ind og geninstaller den fra deres hjemmeside. Hvis du ikke bruger AVG men har prøvet at afinstaller AVG, så skal du bruge en regcleaner til at rydde op.

http://www.grisoft.com/doc/1

Der finder du AVG

http://www.pcworld.dk/download/48/559

Der finder du en regcleaner

en anden mulighed er Ccleaner, den findes her

http://www.ccleaner.com/

Der skal du installer, og køre den funktion der hedder Problemer

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 03-06-06 09:33

Hej

Jeg har prøvet at følge dine råd. Nu kan jeg da se Outlook, men stadig efter utrolig lang tid.
Nu harjeg fået en ny besked "Runtime ERROR - c\Programfiles\security suite\ewidoctrl.exe.
Gode råd til hvad det betyer - udover at der bliver lukket og slukket for programmet.

Hilsen
Jansler

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 03-06-06 10:11

Jeg prøvede lige at åbne og - kunne fik flg. besked "Run-Time error "3633" can't load DLL:"MSJET35.DLL

inden fik jeg flg. besked: Sustem Error &H800705AF (-2147023441) iflg med Word og en engelsk ordbog.

Jeg kan heller ikke skrive ud mere.
Det går rigtig godt i det lille hjem DD

Håber der er hjælp forude...

Hilsen
Jansler

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 03-06-06 10:17

Så er jeg her igen
Prøvede at åbne Internet Expl. og fik flg. besked
The instruktion at "ox5F0007e6" refereneed memory at "0x00000000". The memory could not he "written". Click ok...... og ja så lukker det

Gav det inspiration
Hilsen
Jansler

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-06-06 10:43

ja, for mig ser det ud til at du er total bombet med spyware, og evt det der er værer. Det du har problemer med der er jo Ewido, en spywarescanner.

Nu ville jeg gå på www.spywarefri.dk går i deres forum og lig en Hijacklist, følg deres anvisning.

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

du kan evt. også smide loggen her ind, når du har kørt de foreskrifter den skriver

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 04-06-06 14:28

Hej igen

Hver gang jeg prøver at installere SP1 kommer den og siger at "ServicePack 1 setup cancelled" Jeg har også prøvet at gennem i en mappe for at de om det var bedre, men stadig samme besked. En ide til hvad jeg gør nu??

Hilsen
Jansler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-06 17:42

kører du en ægte windows ???

I så fald - det ser ud som om du ville have mere glæde af at køre en fuld restore/genindlæsning og dermed eliminere alle fejl - incl. evt vira og lign - det går pænt hurtigere end at vente på svar når der er så meget forskelligt i vejen ... og så er det rart med en helt frisk pc bagefter ikke ??

Har du evt prøvet www.spywarefri.dk som omtalt ovenfor ???

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 12-06-06 21:50

Tusinde tak for jeres hjælp. Jeg havde i weekend besøg af en ''nørd' og løsningen er en ny computer.

Hvordan fordeler jeg bedst min point blandt jer - kan det lade sig gøre?

sommerhilsner
Jansler

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-06-06 22:35

du kan ikke dele dem.............

Giv dem til den du syntes, det er man nød til. Alle går glip af poit engang imellem, sådan er det jo

Det sjove er at forsøge at hjælpe

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-06-06 22:36

PS

Men at sige at løsningen er en ny pcer` det er vist skudt over målet???

Eller var der andre ting der gjorde det?? var den gammel?