/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP78 kopipatron fejler
Fra : Willivoldsom
Vist : 1804 gange
100 point
Dato : 02-06-06 23:56

Hej (spørgsmålet kom i en forkert gruppe før - her er det igen)

Jeg har netop installeret en kopipatron (HP78) fra firmaet www.inkjetspecial.dk i min HP PhotoSmart P1000, men printeren vil ikke kendes ved patronen. Den melder "COLOR CARTRIDGE IS MISSING Snap cartridge completely in".
Efter min bedste overbevisning sidder patronen korrekt, jeg har haft patronen ude og indsat den igen flere gange, jeg har renset kontaktflader og prøvet at isætte den gamle original patron igen. Den gamle er OK (men mangler selvfølgelig den blå farve - det er jo derfor jeg skifter).
Er jeg blevet snydt? Iflg. æsken er der garanti på varen, men vil Bog&Ide mon tage patronen retur 3 mdr. efter købet (jeg har bonen) - de vil måske bare påstå patronen er brugt!
Nogen tip?

Hilsen
Willivoldsom

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-06 07:26

Den farvepatron vil de helt sikkert bytte for dig. Har selv haft problemet op til flere gange, hvis det har været en uorginal patron, men har hver gang fået byttet uden bøvl.

p.s. Slet i øvrigt det andet spørgsmål, så kan du gemme dine point til senere.

Kommentar
Fra : Willivoldsom

Dato : 03-06-06 11:31

Hej Balcanard

Tak for din kommentar - jeg er på vej for at bytte patronen nu.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-06-06 13:49

linket til inkjetspecial virker ikke ???? Hm. hvorfor mon det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-06-06 13:50

ok har fundet ud af hvordan jeg kommer videre

Kommentar
Fra : Willivoldsom

Dato : 03-06-06 16:03

Nu har jeg fået byttet til en ny patron fra samme firma - endda med endnu mere blæk i (52 ml mod 39 ml før). Den ny patron fungerer upåklageligt.

Godkendelse af svar
Fra : Willivoldsom

Dato : 03-06-06 16:04

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-06-06 18:18

Velbekomme - godt det lykkedes.