/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hvordan/hvor begynder jeg?
Fra : jkrjk2
Vist : 831 gange
300 point
Dato : 02-06-06 20:01

Hej!
Jeg har et domæne, det ligger et sted, hvor jeg kan bruge php. Jeg ved hvad ftp er. Jeg HAR fundet mit tema.

Det "eneste" problem er nu, at få teamet langt på webhotellet og få opbygget "systemet", så jeg kan ftp´e det..............Eller hvad?

Jeg vedligeholder et website i php, så jeg kan godt finde ud af at bruge det og ændre eksisterende, men jeg ved ikke hvordan jeg starter den nye.

Findes der nogle gode artikler, som jeg kan læse.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 02-06-06 20:43

Har et lille program, der kan det, der.
Aner ikke hvordan det virker Virtualt, da jeg har opgivet at lave en side med det.
http://www.blumentals.net/rapidphp/
Send en PM

Accepteret svar
Fra : hindbersnitten

Modtaget 150 point
Dato : 03-06-06 15:34

Du kan få hjælp lige her.
Bruger siden selv da man hurtig får et svar fra folk der ved en masse om det.

http://www.solutions2all.dk

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 28-06-06 00:33

hmm vil du selv rode med kode og kender du til at rode med kode? eller har du en kode du ikke kender noget til du vil uploade?

Hvad mener du med Tema?

So little information ^^

/Angband - der ikke kunde lade være

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 22-09-06 08:59

Tak for svaret hindbersnitten.