/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook 2003 pro
Fra : fkj64
Vist : 2235 gange
100 point
Dato : 02-06-06 19:38

hej jeg har et problem med min office 2003 som ikke vil starte nomalt op d.v.s.at jeg kun kan starte i fejlsikret tilstand.
når jeg starter popper et vindue op hvor der stå at outlook ikke blev startet korrekt sidste gang og lukkes og når jeg lukker ned popper et vindue op med at jeg kan rappoterer til microsoft med problemet og når jeg har gjort det få jeg mulighed for at starte op i fejlsikret tilstand for at kunne løse problemet. når jeg starter i fejlsikret tiltand virker det fint men det er lidt træls at skulle starte op med at lukke vinduer og starte i fejlsikret tilstand hvergang.jeg har prøvet at afinstallere og igen geninstallerer men har stadigvæk samme problem. Jeg håber at der er en som har en løsning på dette problem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-06 20:07

Har du prøvet at gå tilbage til et gendannelsespunkt, hvor det fungerede.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 02-06-06 20:20

det er en ny installetion hvor problemet opstod første gang jeg startede op og som jeg skrev har jeg prøvet at afinstallere og så igen prøvet at geninstallere og jeg har problemet igen

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 02-06-06 20:49

Prøv at opdatere din outlook 100%

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 02-06-06 20:51

er opdateret men stadigvæk sammen problem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-06-06 21:23

Ja men er det hele XP eller bare office programmet du har genindstalleret.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 02-06-06 21:48

det er begge 2 nye installeret og opateret

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 02-06-06 21:49

undskyld der skal stå opdateret

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-06 21:53

Når du indstallerer Xp og office kan det være en god ide at lade CD'en ligge i, med mindre det er en recovery CD.
Til tider indstalleres noget ekstra efter genstart, og så kan den blive sur hvis ikke skiven ligger i skuffen.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 03-06-06 12:57

hej jeg har sku skrevet noget forkert,det er kun min email som jeg kun kan starte op i fejlsikret tilstand alt andet virker normalt i msoffice

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 13:58

Men du kan stadig "rykke" tilbage i tiden med gendannelsespunkt.
Start > hjælp og support > "fortryd ændringer ............med systemgendannelse.
(Dine filer og dokumenter forbliver intakte.)
Nu er der en prik i "gendan comp, som den var................"
næste > nu kan du bladre i din kalender og finde det punkt hvor det gik galt.
Der er nok flere datoer men tag en af gangen.
Du kan også fortryde ............................ men læs lidt om hvad du kan.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 03-06-06 16:25

hej e.c som jeg skrev tidligere så er både XP og msoffice nye installationer og som er blevet opdateret. Det der er i det er at da jeg skulle ind i min email popper der et vindue op hvor der stå at outlook ikke blev startet korrekt sidste gang og at det lukkes, og når jeg trykker luk popper der et nyt vindue op hvor der stå at jeg kan rappotere til microsoft eller lade vær,og uanset hvilken jeg trykker på popper der endnu et vindue op hvor jeg så få muligheden at starte i fejlsikret tilstand.når jeg starter i fejlsikret tilstand så konfigurer outlook indstillingerne og impotere kontoindstillinger.jeg er sku ved at køre lidt dødt i det (hjælp).

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 16:47

Er du logget på XP som administrator - har du et password til administrator.
ellers
bruger = administrator
password = noget du finder på (.....................men husk det)
prøv eventuelt at indstallere office igen og lad CD-rommen ligge i når du genstarter.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 16:48

Altså office lægges ind over den office der ligger der nu.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 03-06-06 17:02

Hej E.C. Jeg prøver at skrive helt ordret hvad der stå i vinduerne.
1.Microsoft office outlook har fundet en fejl og afsluttes.Vi beklager uligheden. (Send fejlrapport) (undlad at sende) og det er ligemeget hvilkken man trykker på så kommer næste vindue som er.

2.outlook blev ikke startet korrekt sidste gang. Hvis du starter outlook i fejlsikret tilstand,er det lettere at rette eller identificeret et startproblem,så du kan starte programmet uden problemer.
Nogle funktioner er muligvis deaktiveret i denne tilstand.
Vil du starte outlook i fejlsikret tilstand? JA

3. Så konfigurer outlook og man kan se der sker noget ved at noget bliver makeret med tykkere skrift,så jeg skriver ok ved det som er makeret med tykkere tekst så,
1.Overflytter kontoindstillinger OK.
2.Overflytter indstillinger Nej.
3.Opretter en velkomstmeddelse Nej.
4.Impoterer brugerdata Ok.

det er det som jeg ser når jeg starter op. jeg håber at det er nemmere nu at løse problemet.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 03-06-06 17:27

nu har jeg lagt office ind over den der er og det løser desværre ikke problemet, men jeg er administrator (logger på med kode ) men hvad skulle det lige have at gøre med at outlook ikke virker korrekt?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 17:35

Jeg var i tvivl om du havde rettigheder til at ændre noget, og det har du så.
Så nu er jeg ved at løbe tør for idéer.
Lad os håbe at der kommer nogen forbi som kan regne ud hvad der er galt.

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 03-06-06 17:40

ok e.c tak fordi du prøvede

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 17:40

Prøv lige:
Start windows
tryk F8 lige når windows starter (ja det er fejlsikret)
start evt Outlook og luk igen
luk windows
..........................måske er du heldig

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 03-06-06 18:21

desværre e.c det hjalp ikke

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 04-06-06 14:19

hej e.c nu virker maskinen igen.jeg formater min hardisk og geninstallere det hele igen og ja nu virker det igen. tak for din indsats.

Godkendelse af svar
Fra : fkj64

Dato : 04-06-06 14:21

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-06-06 19:33

Selv tak - og nu går du ind i Start > hjælp og support > finder det der hedder systemgendannelse marker "opret et gendannelsespunkt" næste > beskriv evt. "indstalleret bla bla bla"
Nu kan du altid vende tilbage hertil.
Og så skal du rydde op > start > programmer > tilbehør > systemværktøjer > diskoprydning.
Og så defragmentere > start > programmer > tilbehør > systemværktøjer > diskdefragmentering.
Det tager lidt tid men du kan se hvad den laver.
Og så bør du lige indstallere Spybot-search and destroy
http://www.spywarefri.dk/
værtøjer > rul ned til Spybot-search and destroy
tryk på den blå Spybot > download now
Du kan ændre den til Dansk
Når du har scannet så bør du trykke på imunisere, og du har nu mulighed for andre kan ""rette i din browser/mailprogram.