/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mangel på respekt
Fra : onkelkeld
Vist : 553 gange
500 point
Dato : 02-06-06 17:19

Jeg mener nu har vi den 2/6/2006 følgende kan man læse under omlægning :

"Til sidst vil vi ønske jer alle et rigtig godt nytår, og vi håber i vil være behjælpsomme med at rapportere fejl og mangler ved det nye system.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk"

Sig mig engang , jeg har ofte haft indtryk af at folkene bag kandu ikke følger med i hvad der sker her inde, men at de kun selv laver noget 1 gang om året, virker da ikke som de synes siderne er noget man skal bruge kræfter på.
Alle de forslag som folk, efter ændringerne er kommet med, hvad sker der med dem, sikkert intet , for det ser da ikke ud til der er liv , blandt dem som styrer disse sider.
Nu er jeg helt sikker på at ingen ved kandu læser dette, men hvad er i andres mening ?
og til orintering jeg lukker ikke dette før om et par måneder, bare så jeg ikke skal få en sang om ....bla bla bla..... i kender sikkert selv de hoveder der mener det er sejt at lukke et spørgsmål hurtigt, især hvis de selv får point, men det får de ikke her , det skal være et mega godt svar før jeg lukker spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-06 17:52

Jeg har ikke nogen mening om noget som helst.
Det er MEGA omfattende.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-06-06 21:38

Hej onkelkeld

Nu er jeg ikke den der løber efter point, men jeg vil gerne give dig mit personlige svar.
Det lyder som om du er rimelig træt af kandu, og det er da muligt teamet bag kandu måske ikke holder lige det de lover med at få rettet siden op o.v.s, men det kommer nok tror jeg, om så det kommer til nytår eller senere går det nok
Var jeg dig ville jeg da lukke min side ned og glemme alt om kandu, siden er gratis du betaler ikke en skid. lav din egen side eller find et andet sted.
Mange er glade for siden kandu og fået en stor hjælp, og mange har fået en god sludder både med en vits og nogle har været langt nede og fået lidt hjælp, nogen har diskuteret og blevet uvenner, andre har fundet sammen som venner gennem kandu.
Jeg ved ikke hvem der står bag kandu, og jeg er bedøvende ligeglad, jeg er glad for den hjælp jeg har fået og den tak det kan give.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 02-06-06 22:03

Mener nu du har ret i dit indlæg, tror heller ikke de følger med...

men droslerne har også ret, tror bare man skal glemme dem der har lavet siden, men stadig være glad for vi kan hjælpe hinanden på krys og tværs

Peter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-06 23:01

I starten efter omlægningen var der en del fejl, der hurtigt blev rettet efter at folk havde henvendt sig til Kandu, så lidt må de jo høre efter?
Og omlægningen bragte da osse sådan noget som blacklistning, som jo var et brugerønske!

Så det er da mit indtryk at de lytter, hvis brugerne råber tilstrækkeligt højt!

Kunne du ikke komme med nogle eksempler på, hvad du mener de ikke har lyttet til?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-06-06 00:07

Citat
Jeg har ikke nogen mening om noget som helst.

Dvs. Du er meningsløs?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-06-06 00:52

Jeg synes heller ikke vi kan tillade os at klage.
Jeg har enormt meget glæde af Kandu og hygger mig vældigt..
Jeg kan ikke lige få øje på at der er noget galt?
Det kører jo fint nok..
At det indimellem er nede, jow...det kan jo ske, men det kommer da op og køre igen.
Hvad er det lige du er så utilfreds med?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-06-06 12:25

Jeg vil da osse sige, at jeg synes, jeg får "valuta for pengene". Der er vist ingen andre sider, hvor man kan få det samme til den pris.
Kandu er i høj grad VORES! Det er med til at gøre den unik. Men det gør jo også, at den aldrig vil være hverken værre eller bedre end de brugere, der på et givet tidspunkt bruger den.

Jeg opfatter kandu som et TILBUD, som jeg så udnytter efter hvad kandu nu engang rummer. Og efter omlægningen har vi fået nogle nye muligheder, som gør det endnu sjovere. --Desværre osse reklamer, men butikken skal vel køre rundt på én eller anden måde. Og det ville være synd at udelukke nogen ved at lave kandu til en betalingsside.

Egentlig er jeg ikke sikker på, om jeg ved hvem "teamet bag kandu" egentlig er? Altså dem, du kritiserer for ikke at gøre deres arbejde godt nok.. Er det nogen, der er ansat til at underholde os, -til en høj løn? Er det nogen, der lever af at vise os reklamer 24 timer i døgnet? Sidder de foran computeren med næsen i kandu hver 8 timer daglig? Eller er det en skoledreng eller en pensionist, der har fået ideen med at lade folk mødes "i fri dressur" med få regler..

Ja, JEG ved det ikke... Jeg er bare glad for initiativet, ligegyldig hvor det kommer fra.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-06 21:22

Jeg synes nu kandu teamet siger det meget klart og tydeligt selv:
Citat
Lad derfor vær med at kontakte os, hvis der skulle opstå et problem, da vi ikke påtager os nogen form for ansvarlighed for fejl eller mangler hos kandu.dk.

Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget, er du også bundet til at følge disse ændringer, når du besøger kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-06-06 21:32

Hej
Ja så kan det da ikke være mere klart og tydligt MOLOKYLE, tak for du lige fandt det.
Så ved du hvad onkelkeld du gået galt i byen, det kan du også læse blandt andre kaduer.
Hilsen Robert

Annuller spørgsmålet
Fra : onkelkeld

Dato : 28-06-06 16:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål