/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
"Gem billede som" virker ikke!
Fra : kasper006
Vist : 1059 gange
150 point
Dato : 02-06-06 16:48

Hej

er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et program der kan gemme billeder fra internettet med lås på.

når jeg gemmer billedet på min computer, og åbner det... er det bare et tomt billede...

på forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 160 point
Dato : 02-06-06 17:13

Du kan hente et gratis program der hedder Screen hunter.
http://www.wisdom-soft.com/products/screenhunter.htm
Du vælger sføli selv om det skal være den der er gratis.... He he
God fornøjelse..

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 02-06-06 17:44

Jeg har godt nok ikke været udsat for problemet, for hvis man bare højreklikker og derefter gem som i en bestemt mappe, så mener jeg du kan få det til at virke.

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 02-06-06 17:45

At downloade e andet program kan jeg ikke se du kan bruge til noget, for du skal jo bare gemme!

Kommentar
Fra : kasper006

Dato : 02-06-06 17:52

man kan ikke gemme... der er sat en form for "lås" på billedet så man ikke kan

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-06 18:57

Marker siden, det er på, så får du billedet med.

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-06-06 19:00

Citat
man kan ikke gemme... der er sat en form for "lås" på billedet så man ikke kan

Jamen så skal du se, det er sikkert fordi dem der har lagt dem ud på nettet og låst billederne, ikke ønsker at alle og enhver skal kunne stjæle og kopiere billederne.

Det kaldes Copyright, når man forbeholder sig retten til at bestemme over sine egne billeder og hvem der må kopiere dem

mvh dova

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 02-06-06 20:56

Glem det, med mindre DU har password til siden.
Ellers er du logget OUT.
Beskyttede sider, kan du ikke bare hente.
HæHæ

Snakker af erfaring........

Men du kan selvfølgelig KØBE et program, der muligvis!!!!!!!!kan åbne filerne.
Men det tager så mange dage/uger, og masser og PC kræfter, at du opgiver det.

Men skal du bare hente et billede eller andet beskyttet indhold.
Kan jeg anbefale dette program, da det oiptager alt, der vises på skærmen.
http://www.freedownloadscenter.com/Best/bb-flash-record.html

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-06-06 22:40

Ctrl + A, Ctrl + C, Ctrl + V i Word eller lign.

Voila

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 02-06-06 22:48

Enhver webmaster kan blokere for højreklik på en given side og det er så det.

Hvis du kan "vise kilden" - kan du gå "baglæns" ind i URL'en og få adgang til til det ønskede objekt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-06-06 23:35

Man behøver ikke at bruge et program for at kopiere ex. et billed eller andre elementer.
Jeg har endnu ikke mødt en side, hvor jeg ikke har kunnet få fat i det ønskede element.

Du kan først gå ind på siden og når den er komplet, kan du gå op i "Filer" øverst til venstre, hvor du går ind i "Gem som" - Her lagre du hele siden med alle elementer, på et sted på din harddisk. Herefter kan du se om ikke det ønskede billed er smuttet med over.

Hvis det ikke lykkedes, så må du gå en hel anden vej, hvor du ved hjælp af sidens kildetekst, finder frem til billedets link, hvorefter du kalder det direkte i din browser; hvorefter du har mulighed for at kopiere det.

Se iøvrigt efter i mappen Temporery Internetfiles, om ikke der skulle ligge et kopi af billedet. Det gør der somme tider, men alt efter hvordan billedet er låst fast.

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 08-06-06 22:54

Tak for svaret TQsen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-06-06 23:02

Håber du kan tage billeder med det.
Hvad jeg tror du kan.
Men skal have ALT hentet, så skal du over i Køb e progammer.

Ellers ska du have et et program, der henter hele websiden NED, hvilket ikke er ulovligt.

Men LYT til andre,
SER jeg et af mine billeder ?????????? hvor

Så pusser jeg sgu min KAT på dig.

Meget nemmere at spørge, før du får EN,,,,,,,,,,, dom for DET,
Og billigere.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-06-06 23:11

Henter du min side ned, den kan ikke gemme/cashe eller andet.
Kan den sikkert nok, men...........
bliver noget af indholdet brugt PÅ ANDRE sider, bliver siden automatisk henstillet til min side, og ikke PIRATENS, med ADVARSEL om at der har været en SKIDE KOPYKAT på siden der, bliver bandlyst, af mit program.
Deaplinking, hvad der kosteer båndbredde og for andre sider.............PENGE.

Men bruger du skidtet til et billede på din PC eller andet privat
TROR jeg næppe, der er et eneste menneske/LOV der forbyder det.
Ha det.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-06-06 23:15

Sikkert, men har opgiver jeg,
Før der kommer flere slåfejl......
Og min side kan ikke lagres, kan noget af den.
Andre sider, kan du ikke kopiere linket.
Skal håndskrives...
PÅ DEN.