/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagsæde med split
Fra : BMW_styrer_for_vildt
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 13-12-02 10:41

Hej Alle
Er der nogen der ved om man kan købe et split bagsæde til en BMW 525i LIMOSINE

PFT BMWpigen

Kommentar
Fra : Spejdermand

Dato : 13-12-02 14:29

Se det ved jeg ikke...men du ka jo spørge hos en BMW forhandler, de ved også hvad det koster.

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 14-12-02 13:58

Du kan jo også spørge"Tullerulle".....så får du dine egne pointe....NAR.

Accepteret svar
Fra : TulleRulle

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-02 22:31

Prøv http://www.dtautolager.dk/ctrl/rammer.htm de ved det......

......tulle

Kommentar
Fra : Spejdermand

Dato : 16-12-02 09:45

Gad vide om TulleRulle har noget med Dt autolager at gøre.............man undres

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 16-12-02 10:16

BMW_styre ad_helvede til og Tullerulle er en og samme person......

Kommentar
Fra : TulleRulle

Dato : 17-12-02 13:54

Hej BMWPigen

Det kommer lidt an' på model året. Du kan godt få splitbagsæde hvis den er efter 93, men hvis den er før må du nøjes med skiboks. Den kan laves rimeligt billigt. Hvis du køber et kit til ca 1000,- saver ud i stålpladen i bagagerummer og skruer kittet fast i pladen så er der skiboks i.

Hilsen Tulle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-02 21:40

Prøv ved en hugger fra en nyere model...

"BMW_styrer_for_vildt" <BMW_styrer_for_vildt.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:KBpK9.65505$HU.5019171@news010.worldonline.dk...
> Hej Alle
> Er der nogen der ved om man kan købe et split bagsæde til en BMW 525i
> LIMOSINE
>
> PFT BMWpigen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : BMW_styrer_for_vildt

Dato : 19-12-02 23:04

tak for svaret