/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar fryser
Fra : mubbur
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 02-06-06 00:40

Hej har skype instaleret på min Amilo Fujitsu Simens,og når jeg har snakket et stykke tid fryser den skype, og kun skype ,jeg kan gå andre steder på nettet uden problemer ,så jeg må genstarte for at få det til at fungere igen,er der nogen som har haft samme problem ,så ville det være godt med nogle linjer
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 09:31

skype er godt tung og trækker meget på cpu forbruget - så hvis du bruger tale og samtidig udveksler filer kan den drille helt enormt.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-06 10:28

Hej Miritdk
Tak for svaret,ja det er nok som du siger ,at det er lidt tungt,men det sker også om jeg ikke laver andet en snakker,jeg har en Amilo Fujitsu Simens som jeg skrev i spørgsmålet og med 1024 ram 3200+ så der skulle være nok power på den,jeg har afinstaleret skype og lagt det ind på ny men samme sker,men tak for svaret
Hilsen Óli

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-06 10:35

tjah - jeg ser problemet flere steder - og som sagt skype kan drille Men det hjælper dig jo ikke videre så se om der kommer en forbi der ved lidt mere om problemet

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 02-06-06 11:18

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-06 11:21

hov - hvorfor lukke spørgsmålet allerede - der skal nok komme andre til jo ?????

jeg har lige snakket med en der kører noget tilsvarende dig - han havde problemet over en periode uden at kunne komme det til livs - men fik hak på det ved en ganske almindelig vedligholdelse

Kommentar
Fra : Trølli

Dato : 09-06-06 00:36

flot ole