/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer med at downloade
Fra : RHO
Vist : 316 gange
20 point
Dato : 13-12-02 08:44

jeg har problemer med at downloade, og gemme en side i filer fra nettet, hvad gør jeg?
Følgende sker: ved download, ruden 'filoverførsler' kommer frem og der sker ikke en dyt. Og jeg kan ikke lukke ruden igen, uden jeg 'afslut job' i joblisten.
Ved tryk på Filer, gem som...siger den, 'der er opstået en fejl i IE, så IE lukker denne side. Hvis problemet gentages, skal man genstarte. Men dette afhjælper ikke problemet.
Jeg har gjort følgende:
geninstalleret XP
slettet IE 6.0 i windows komponenter og genoprettet den igen.
lukket firewall og antivirusprogram
Har ved et held haft Download accelerator på lager, og kan godt downloade med den, på nogle sider på nettet. Andre foretrækker filoverførselsruden, hvor den stadig ikke kan. Men kan stadig ikke gemme filer...
Har downloadet IE 6.0 fra nettet med DAP, men den siger at jeg har en nyere version og derfor ikke kan installere den, selvom jeg har fjernet den fra Tilføj/fjern programmer. Hvordan kan det lade sig gøre?
Er der nogen der har et tip?

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 20 point
Dato : 13-12-02 10:53

Prøv at download dette lille udmærkede program, som er beregnet til at slette gamle overflødige strenge, der ikke mere har forbindelse til noget.
http://download.com.com/3000-2094-881470.html?tag=list

Du får deri mulighed for at gemme eller slette.

Hvid det ikke virker, er der jo altid den gode gamle "ram-problemer". Check om dine ram-blokke er i orden.

Kommentar
Fra : RHO

Dato : 14-12-02 11:54

det skal jeg rpøve, så vender jeg tilbage...

Godkendelse af svar
Fra : RHO

Dato : 14-12-02 11:55

Tak for svaret catbody.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-12-02 12:29

Hej RHO
Hvilken af delene hjalp??

Kommentar
Fra : RHO

Dato : 16-12-02 07:36

desværre er der ikke nogen af delene der hjalp, så jeg hører gerne flere kommentarer

Kommentar
Fra : RHO

Dato : 16-12-02 13:05

jeg har endelig løst problemet selv, ved at kigge på jeres udemærkede site...
Fra Bjarne H, kom der et tip og en site der hjalp...
Tak for det!!!!!!
RHO

Kommentar
Fra : RHO

Dato : 16-12-02 13:14

jeg har for øvrigt brugt følgende
http://www.rselby.com/ReinstallorRepairInternetExplorer6.htm
RHO