/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
transor - Tidspunkt
Fra : Balcanard
Vist : 799 gange
61 point
Dato : 01-06-06 16:27

med præmien. Hvornår er du klar med ?? Vi skal nok selv tage rabarbersyltetøj med.
--Men godt gået ...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-06-06 16:55

Og flødeskum...............sig det ikke til min kone. (altså det med flødeskum)
Og så lige et

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-06 17:10

Tillykke transor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-06 17:14

tillykke med præmien

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-06-06 17:20

hovsa - også et herfra - eller tre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-06-06 17:32

med månedspræmien.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-06 18:20

med præmien.

Så stiller du vel snart spørgsmål om vafler

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-06-06 19:05

Ans - det kan jeg svare på med det samme.
Løft låget og tag vaflen ud > hæld syltetøj i > og flødeskum > klap den sammen, men ikke for hårdt så det sprøjter til alle sider > spis > vær klar med den næste.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-06 19:12

Jeg tænker nu mere på den dej, der skal hældes i det vaffeljern.

Der er sikkert flere opskrifter.

Det lyder som om du er vaffelmester (i at spise dem)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-06-06 19:17
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-06-06 19:55

høhø, Transor har ikke været på siden 28-5..
Mon man skulle sende ham en mail...

Tillykke Transor. -Håber, du ka' li' vafler!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-06-06 19:46

stort teløk fra mig osse, har ikke fået mit apparat endnu, men sku vi ikke ta og feste sammen med alle vaffelgrissebasserne? når vi ser jernet, forstås.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-06-06 11:03

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-06-06 12:04

Nååh, nu er han da vendt tilbage... Men "spørgsmålet" er ikke engang mellem de 50 nyeste... Balancard, du kommer vist til at forhøje......

Eller osse må vi efterlyse ham i et andet spørgsmål...

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 61 point
Dato : 03-06-06 13:58

Tak for Lykønskningerne.

Jeg har været bortrejst, og jeg opdagede det kun fordi ans var så flink at skive en henvisning hertil i et helt andet emne. Tak for det.
Jeg ved ikke engang hvad gevinsten er, men gætter på at det er noget med et vaffeljern.

Hvordan får man den ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 14:05

Forhåbentlig har du skrevet din rigtige adresse i din profil...............ellers sender de ikke noget til dig. Du kan nå at rette din adresse, hvis du skynder dig.

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 03-06-06 14:27

Endnu en gang transor.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-06-06 15:05

Da jeg vandt for mange Herrens år siden gik der 6-7 uger før præmien arriverede
...så vidt jeg husker
..og det tog mig over 2 år at pakke den ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-06-06 18:35

molo - vaffeljern?