/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
WMA-filer til MP3?
Fra : grethes
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 31-05-06 20:39

Er der mon en der kender et program der kan omdanne WMA-filer til MP3-filer? Jeg har downloadet en del musik ......... og, ja på lovlig vis og betalt for det. Men for at få det over på min MP3-afspiller, har jeg så brændt det på CD, for derefter at kopiere det ind som MP3-filer. Findes der et program der kan gøre det uden denne tunge omvej?

På forhånd tak ...........
grethes

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 20:43
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-06 21:25
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-06 21:27

..ikke WMF ...men WMA : http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=14672

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 01-06-06 00:19

Jeg benytter denne her: http://www.bluechillies.com/details/3634.html til mine wma-filer - det er super nemt, overskueligt og hurtigt med dette program.

Mvh Thorendal

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 01-06-06 00:35

Her er et rigtig godt og gratis program som kan converter til utrolig mange formater bla.

Mp3 to Ogg, Mp3 to Wma, Mp3 to AAC, Mp3 to Wav

WAV to Mp3, Wav to Ogg, Wav to AAC, Wav to Wma

Wma to Mp3, Wma to Ogg, Wma to AAC, Wma to Wav

Ogg to Mp3, Ogg to Wma, Ogg to AAC, Ogg to Wav

AAC to Mp3, AAC to Wma, AAC to Ogg, AAC to Wav

http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Audio-Convertors/Free-Mp3-Wma-Converter.shtml

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-06-06 02:13

pm

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 01-06-06 17:59

Til jangchr

Jeg har downloadet programmet, men kan ikke få det til at virke. Har været inde i "hjælp" for at lave opsætning.

Når jeg går ind på en WMA-fil ......... højreklikker ........... convert to MP3, så kommer filen også ind i programmet i boksen Name. Men så kan jeg ikke komme videre .......... der er nok noget jeg gør forkert ........... men, lige hvad? Håber du kan guide mig.

Mvh
grethes

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-06-06 00:44

Citat
Til jangchr

Jeg har downloadet programmet, men kan ikke få det til at virke. Har været inde i "hjælp" for at lave opsætning.

Når jeg går ind på en WMA-fil ......... højreklikker ........... convert to MP3, så kommer filen også ind i programmet i boksen Name. Men så kan jeg ikke komme videre .......... der er nok noget jeg gør forkert ........... men, lige hvad? Håber du kan guide mig.

Mvh
grethes

Ok så prøver vi, når programmet kommer frem er det første du gør er at åbne der hvor du har filere"tryk på den åbne mappe til højre",så holder du ctrl nede og køre musen hen over filerne og til sidst trykker du åben og bagefter fortælle i output path hvor på harddisken du har dinne wma-filer, og så i output format vælger du hvad du vil havde converter til"mp3" og i format parameter vælger du hvad for en bitrate du vil havde"vælg 128 bit,så kan du havde flere nummer,da de så ikke fylder så meget"og så trykker du på convert

Undskyld det vare lidt inden jeg svarede,men jeg har haft meget overarbejder de sidste dage