/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mail
Fra : bauchmann
Vist : 528 gange
500 point
Dato : 31-05-06 15:42

Hej til alle.

Da jeg kunne tænke mig at lave en fast mail med Dansk Handicap Forbunds logo, mit navn, telefonnr. og mailadresse. Hvordan gør jeg? Som sædvanligt skal det skæres ud i pap.
Torben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 15:56

du kan oprette et word dokument du bruger som standard hvor du indsætter hvad du ønsker,

eller du kan bruge guiden i outlook express og indsætte en billedfil der indeholder hvad du ønsker (nemt at lave i for eks ms paint) - har du prøvet det ???

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 31-05-06 16:06

hej miritdk
Det med word lyder enkelt, men som jeg skrev skal det skæres ud i pap. Hvordan får jeg logoet fra en vedheftet fil over i word?
Torben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 16:28

gemmer den vedhæftede fil - for eks på skrivebordet - og vælger indsæt billede i word og finder den - så kan du ved siden af eller nedenunder - eller hvor du nu vil have det skrive dit navn og adresse osv

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 31-05-06 17:19

Hej minitdk
Jeg har det nu på skrivebordet, men hvordan får jeg det over i word? Husk! Jeg er ikke så god til det, så forklar det grundigt.
Torben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-06 17:37

oppe i værktøjslinien finder du indsæt billede - gemmenser og vælger skrivebord - finder filen - ok så kommer den ind hvor du har markeret - du kan igen markere den og flytte lidt på den hvis det ikke ser rigtigt ud

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 31-05-06 17:49

hej
Jeg er nok lidt dum, så vil du godt forklare det, så selv en i børnehaveklassen kan forstå det.

Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 31-05-06 18:24

Kan ikke finde ud af det
Torben

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 31-05-06 18:45

sorry var lige væk
åbn word - find indsæt i værktøjslinien og derunder billede - vælg fra fil - brug gennemse/søg i (det lille hvide felt øverst der kommer frem) - brug pilen til at finde skrivebord og der finder du navnet på det billede du skal bruge - markerer og klikker på indsæt der dukker op

er det til at forstå ???

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 01-06-06 09:02

Tak for svaret miritdk.God forklaring som selv jeg forstod. For mig var det et supersvar.
Torben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-06-06 09:44

jamen velbekomme og selvtak - det er ikke altid man lige husker småtingene