/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Baggunden på Nette
Fra : BS
Vist : 490 gange
20 point
Dato : 11-08-01 21:14

JA når jeg har installer 98 og log mig ind på nette så har jeg et problem er at jeg ikke kan se baggrunden og det er meget kedlig at kigge på og jeg har prøvet at installer en ny version ie5.5 men det hjælper ikke og jeg har prøvet at trykke på vis billeder inde i internetindstillinger og der efter ind i avanceret og klikke på vis billeder men det hjælper IKKE . hvad gør jeg så og efter jeg har installer 98 køre den med ie5 ....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-08-01 21:41

Sat, 11 Aug 2001 19:14:01 GMT, skrev "BS" <BS.news@kandu.dk>:

>JA når jeg har installer 98 og log mig ind på nette så har jeg et
>problem er at jeg ikke kan se baggrunden og det er meget kedlig at kigge
>på og jeg har prøvet at installer en ny version ie5.5 men det hjælper

Øhh - den forstår jeg ikke rigtig.

Er det baggrundsbilleder på hjemmesider du ikke kan se, men du
kan godt se andre billeder på siderne?

Eller ?

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Kommentar
Fra : BS

Dato : 11-08-01 23:06

JA det er baggrundsbilleder på hjemmesider jeg ikke kan se men kan godt se andre billeder på siderne det er ikke nogle problem ......

Kommentar
Fra : britta

Dato : 25-08-01 12:46

Dette synes jeg lyder mere end kryptisk. Jeg vil simpelthen foreslå at du Formaterer dit C/drev og totalt starter på en frisk.

Mvh
britta
parkens@hotmail.com