/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film i fil.ts
Fra : aggerthy
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 31-05-06 01:56

hej
jeg har en gammel film Bladerunner, der ligger i ts filer kan godt afspille dem, men skal starte hver fil for sig og får ikke en hel film, uden at skulle starte hver enkelt fil for sig selv.
hilsen aggerthy

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 12:37

Prøv at hente dette, og læg alle filerne over i NeroVision
Og brænd dem.
www.nero.com

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 12:38
Kommentar
Fra : aggerthy

Dato : 31-05-06 13:06

hej
glemte sige at filerne, fylder mere end de kan være på selv en dual dvd skive, så den skal ses fra pc.
hilsen agger

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 20 point
Dato : 31-05-06 13:33

Nero kan lave den om, så den passer til en DVD, med meget god kvalitet.
Har 3-4 timers film på dvdér, hvor du ikke kan se forskel i kvaliteten.

Godkendelse af svar
Fra : aggerthy

Dato : 02-06-06 14:15

Tak for svaret sofus.dk.