/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
opbygning af et "cigarstik"
Fra : thorkil1
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 31-05-06 00:06

Jeg har købt et han stik til cigartænderen. Jeg kan sagtens se, hvor + polen skal loddes på. Men minus siden volder mig lidt kvaler.... Det er en klemme, der bliver presset sammen. Mon man bare loder minus på den klemme? Det virker som der er let kan gå overgang i stikken, hvis ikke ledingerne sidder helt rigtigt, og det virker som om det kan være ldit svært, når hætten skrues på?? Hvordan gør jeg det nemmest. JEg skal bruge det til at teste en bilradio med en transformator indendøre...

mvh
Thorkil...

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 31-05-06 00:26

Der er som regel en lille flap der stritter ud som normalt er til et lille stik de kan sættes på men bare du ikke lodder så ledningerne rører hinanden sker der ikke noget
Mvh Sune

Kommentar
Fra : vendhalm

Dato : 09-06-06 21:53

Du er sikker på at en kabelsko ik passer på?

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 27-09-06 21:55

Tak for svaret Sunowich. tak for det...