/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Tysk
Fra : johanma
Vist : 938 gange
300 point
Dato : 30-05-06 22:54

Hej derude, jeg skal til tysk eksamen i morgen (har 24 timers forberedelse) og har trukket et uddrag af en bog, 'das war der Hirbel'. Uddraget er kapitel 3 som hedder ' Hirbels Kampf mit den Schafen'....

Jeg kan ikke finde hele bogen på nettet og jeg har svært ved at finde en mening med det uddrag jeg har fået...

Det ville være skønt med en analyse af kapitlet men vil sætte pris hvad som helst der kan hjælpe mig videre

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 300 point
Dato : 31-05-06 14:22

Har du prøvet www.studienet.dk ?

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 09-06-06 12:37

Tak for svaret nullerbullerpige.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 09-06-06 12:48

Det var så lidt