/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digitalcamera Aldi Traveler X6
Fra : unjensen
Vist : 4300 gange
100 point
Dato : 30-05-06 21:48

Hej

Aldi har fra 31. maj et digital kamera Traveler X6 til kr. 1.499.

traveler plejer at være en klon og jeg har en anelse om at det er produceret i Taiwan.
Jeg har set nogl tyske anmeldelser - som er både positive og negative.

Er der nogen der kender det og ved om det er noget værd?

-6,2 megapixel
-2,5 " LCD
-ret meget tilbehør

Ulla

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-06 22:23

Jeg ville ikke købe det.
jeg har set billeder taget med sådan et...ikke noget at "skrive hjem om".

Mener det er samme kamera som også en gang imellem sælges som billigkamera hos TDC, bare under navnet Sepia, det synes jeg at kunne huske fra et tidligere spørgsmål herinde.

Hellere give 5-700 kr mere og få et anerkendt mærke, Canon el.lign

De stor supermarkeder har ofte gode tilbud. hvor du kan spare op til 1500 på et kamera, i forhold til hvad det koster andre steder.

Eller finde et godt brugt af et kendt mærke, Canon, Nikon, o.s.v.

mvh dova

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 30-05-06 22:33

Hej

Ja hold dig væk fra det har hørt at det ikke er sælig godt.

var ved selv at købe et engang har nu købt et HP til 1200kr med 5 megapixel tager gode billeder og vidio er et dejligt kamera som selv konen kan bruge så køb sådan et eller et andet mærke

Hilsen Orpe

Kommentar
Fra : slander

Dato : 30-05-06 22:39

jeg ville ikke være bange for at købe det.. det er mindst lige så godt som et Canon el.lign til 5-700kr mere.. og husk lige aldi har 3 års garanti på deres produkter..

hvis du skulle kunne lidt kameraet så har aldi også retur ret uden at stille spørgesmål..

Accepteret svar
Fra : Myns

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-06 12:19

Du kan rolig købe det. Har selv et Traveler DC-8300. Det tager super billeder. Har også haft et Traveler på 5.2 megapixels. Fungerede også fint. Min søster har det nu og er meget godt tilfreds. Har nogle venner der os har et Traveler, som det også er meget tilfreds med.

myns

Godkendelse af svar
Fra : unjensen

Dato : 31-05-06 22:08

Tak for svaret Myns.
Jeg har nu købt det, taget en flok fotos og set dem på PC =>
Jeg er godt tilfreds med købet som jeg synes er rigtig godt til prisen.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 02-06-06 05:37

Hej unjensen.

Jeg tror du vil bliver meget for dit kamera. Før i tiden tog jeg næsten ikke billeder. Nu går der ikke en dag, hvor jeg ikke har taget et elller andet billed. Så jeg vil sige med dit nye kamera, og jeg er helt sikker på, du ikke vil fortryde dit køb.

myns