/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Prog til ændr. af videoformat
Fra : hotmaildude
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 30-05-06 21:18

Nogen der kender til et program, der kan ændre primært højden på en fuldskærms-videoafspilning?

Jeg ser gerne film gennem tv-out på mit tv, men nogle film er simpelthen for "smalle"!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 12:48

Du prøve denne Danske side, med masser af gode råd og programmer.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 31-05-06 12:48
Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 31-05-06 21:02

Tak for svaret sofus.dk.

Udemærket side, dog løste det ikke mit problem... I mellemtiden fandt jeg Bs-Player, som jeg med lidt hiven og trækken i vinduet godt kan få til at fungere som jeg vil........
Jeg smider pointene til dig, da du var den eneste, der svarede.........

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-05-06 21:34

Så skulle du ikke have lukket spørsmålet, så tidligt.

Du kunne også bruge din MovieMaker, til at ændre formatet, / fra dårlig til meget god.
Men du skriver ikke hvad fil / film størrelsen var i, men du kan altid bruge Nero, til at forbedre kvaliteten,,,,,LIDT.

Fr du en kvalittet der ikke er mer end F.eks 400x??? kan du altså ikke få det gjort meget bedre, medmindre du køber programmer , der kan rette filmens pixels fejl, kender et par stykker.

Men det ene, kan du ikke købe, da CIA bruger det, men kan sige, DET VIRKER.
Men kan da give dig links til andre film forbedrende programmer...

Men så send en PM.
Hvor du skriver HØJT OG TYDELIGT; AT JEG IKKE OPFORDRER DIG TIL DET.

Da det ikke er lovligt.
Og det tager mange dage, at forbedre bare et par minutter.
Sammme program de har lavet/forbedret Star Wars / andre film med.