/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PS2 slim - erfaring m/boot-CD
Fra : NKSDK
Vist : 3095 gange
150 point
Dato : 30-05-06 18:22

Hej alle

Har I erfaring med dette produkt fra thansen.dk?: http://thansen.dk/product.asp?c=707025705&n=496832257&pn=1415894203

Og hvordan virker det?

Og hvad er alternativet - skal jeg have en chip og kan jeg i givet fald selv montere den?

På forhånd tak

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-05-06 09:36

Hej du.

På den her side kan du købe nyeste version af samme produkt.

http://www.gamebits.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=983

På samme side har du mulighed for at læse hvordan man bruger og installerer produktet.
Jeg har desværre aldrig selv prøvet produktet, så jeg kan ikke give dig min erfaring om produktet.

Men læs lidt om det på den side jeg oplyste.

Mikael

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 150 point
Dato : 31-05-06 09:41

linket virkede ikke helt efter meningen. Tryk på linket og vælg "playstation 2" og vælg "bootchips" så står produktet som nr. 2 på listen, tryk på produktnavnet "Slim Kit Pro + Swap Magic v3.6plus" og du er på siden jeg snakker om. Længere nede i teksten står der "Se hvordan du installerer..." tryk på dette og du kan læse om installeringsprocedurern.

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 31-05-06 09:58

Super, Michael - tak skal du have

Det lyder jo fint, så jeg tager chancen og ofrer de penge

Mvh
NKSDK