/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Addons til WoW
Fra : biltyve_stinker
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 30-05-06 16:52

Hej

Jeg har før kørt med et addon der hed Kaos (tror jeg)
Og det kørte fint.
Nu fortæller min guild mig at jeg skal køre med Raidassist og GEM (Guild event manager)
Når jeg så har installeret dem, hakker min maskine, helt vildt, det er slet ikke til at spille med.
Jeg har sat rammet op til 128, men det hakker stadig. Hvad sker der?
Kaos var en stor pakke med addons og det kørte fint, så den skulle da gerne køre.

Jeg har 1 GB Ram i maskine, og 512 på et nyt grafikkort, så det er da ikke det der er i vejen.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 30-05-06 20:23

Hvor hurtig er din processor?

//Kettedk

Kommentar
Fra : biltyve_stinker

Dato : 31-05-06 16:10

Hej

1,4 ghz eller deromkring

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 31-05-06 21:47

1,4 GHz er jo ikke ligefrem meget, når den skal kunne køre
sådan et krævende spil som WoW..
Efter min mening, bør du købe en hurtigere processor

//Kettedk

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-06-06 03:56

Hej biltyve_stinker, ja for det første kan jeg kun gi dig ret i dit navn det tror jeg ikke kan siges meget bedre

Det andet er jeg bliver nok nødt til at give kettedk ret i at en 1.4 ghz er urimelig langsom til sådan et spil, jeg har en kammerat som også spiller spillet meget og hans pc lagger sommetider trods en 3GHz processor, og hans andet hardware er bestemt heller ikke sløvt. 2gb ram, og 256 grafik på en af de dyre geforce kort, kan ikke lige huske hvad det hedder godt nok.

Spilmods kan godt være nogle krævende sataner, men har du prøvet at åbne windows processor status imens du er inde i spillet ( Ctrl + Alt + Delete ), så kan det være du måske kan få svaret der, i CPU Brug og i fanebladet Ydeevne.....

Hilsen steno

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 07-09-06 09:44

jeg har en maskine der har 768 ram, 64 ram grafik og en prosseser på 1,7 GH og den køre wow fint og flydende... hehe...
det kunne jo være netforbindelsen.