/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
BRUGERPROFILBILLEDE ???
Fra : dhmoelsted
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 30-05-06 15:40

Jeg er blevet træt af at se på mit profilbillede , og har hentet et nyt efter at måtte reducere det 10 gange...nu ligger det så inde i min profil , hvorledes kommer det så ud på padsen ????jeg går ud fra at når detlader sig uploade så er det osse klar til profilen....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-06 15:53

Du går ind under "vis din profil" og derefter "rediger profil"

der er så anvisning på hvordan du gør, og der er forskel på, om det er et billede der skal vises inde på din profil, eller om det er det lille Ikonbillede der skal vises ved dine kommentarer.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 15:58

inde i profilen = profilbillede

her i spørgsmål : brugerikon

begge kan du redigere i (uploade) ved at gå i din profil og rediger profil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 16:02

Når jeg har skiftet mit profilbillede eller brugerikon har jeg altid logget af kandu for så at logge mig på igen. Så har ændringen vist sig. Til tider kan det tage lang tid.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-05-06 16:06

det er vikke min dag dette billede ligger godt og grundigt inde i min profil , men kommer stadig ikke ud oppe i venstre hjørnr ??? mystisk

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-05-06 16:15

nu stopper vi... billedet står klar , er oploaded men nu skriver den det i ikke er et gif eller noget andet jeg venter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-06 16:24

"For at uploade dit eget billede, skal du overholde følgende regler:

Dit billede må højst være 60x75 pixels
Dit billede må højst fylde 5kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning."

Der er altså en eller flere af disse betingelser der ikke er opfyldt!

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-05-06 16:32

hej tedd der er to boxe en til et ikon af kandu oprindelse , så er der en hvor jeg selv kan oploade og det er sket, jeg vedl lige hvad de skriver i boxen

Upload billede
For at uploade dit eget billede, skal du overholde følgende regler:

Dit billede må højst være 200x200 pixels
Dit billede må højst fylde 10kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning.

det er et alm billede ikke noget anstødligt hvad man osse kan se i min profil der er det ..
hilsen
hans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 16:34

er det almindelige billede så i gif eller jpg ???

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-06 16:35

Ja det er til det billede du kan vise når folk går ind under din profil ved at trykke på dit navn! Hvis du vil vise det billede, når du stiller et spørgsmål eller skriver en kommentar skal du yderligere formindske billedet til 60x75 pixels og det må ikke fylde mere en 5 kb!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-06 16:37

Dit billede må højst være 60x75 pixels
Dit billede må højst fylde 5kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 16:40

Jeg har lige prøvet med dit billede "uret", der står at billedet er for stort.

Så du kan ikke erstatte uret med flaget på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-05-06 16:43

¨Hej dhmoelsted.

Jamen det ER dér hvor man kan sætte et ikon 'af kandu uprindelse' ind! Lige nedenunder kandus egne ikoner står der 'opload dit helt eget ikon' - det er dér!

Der er 2 steder hvor man kan sætte egne billeder ind - det er det øverste sted! Det nederste vil kun blive vist inde i selve din profil - det øverste vil følge dig herude, oppe til venstre.

Upload dit helt eget ikon:

Dit billede må højst være 60x75 pixels
Dit billede må højst fylde 5kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning.

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-05-06 16:48

Test

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 16:49

Hvis det er flaget, der skal erstattes med uret, så er uret for stort.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-05-06 16:51

igen

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-05-06 16:52

Tak for svaret tedd.
I skulle alle ha point for selvfølgelig det der er "inde "må gerne være som det nu er blevet , men udenfor meget mindre tak alle nu prøver jeg så ud fra det
mvh
hans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 16:52

Jeg har også prøvet, men får den besked at billedet er for stort.

Så du må reducere det endnu mere, hvis det er det billede du vil have frem i stedet for flaget.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-06 16:54

Citat
Upload ikon
For at uploade dit eget billede, skal du overholde følgende regler:

Dit billede må højst være 60x75 pixels
Dit billede må højst fylde 5kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning

Det er dette her du skal bruge for at få billedet ud i hjørnet og ved kommentarerne.

Samme sted som du kan vælge nogen gif'er.

Og når du har gjort det, skal du logge af siden og ind igen og ofte nogen gange inden det skifter ude på "forsiden oppe i hjørnet".

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-06 16:55

Måske skulle vi lave en film der hedder "Papegøjer og gamle krager"?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-06 16:56

dova

Så prøv om du kan få det frem i stedet for din "Blackliste"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-06 16:58

Så lykkedes det hos gril!