/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Mangler minibus og chauffør!
Fra : Nischa
Vist : 1222 gange
100 point
Dato : 30-05-06 12:19

Jeg arrangerer et polterabend, men det billige busselskab vi havde bestilt er desværre gået konkurs.
Vi skal lørdag d. 10. Juni fra kgs nytorv kl. 16 til Texas Ranch i Klippinge. Vi er 16 pers. Er der nogle der kan hjælpe eller har nogle referencer til andre billige busselskaber?

Accepteret svar
Fra : linux-man

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-06 16:40

Hej

Lejen af bussen bliver nok dyrere kilometermæssigt end at tage s-toget til Køge, og derefter to storvogne (Køge Taxa) til Klippinge. Der er kun knap 18km, og derved kan I komme frem allesammen uden at nogen skal holde sig tilbage.

God fornøjelse.

--
Mvh

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : Nischa

Dato : 01-02-07 21:30

Tak for svaret linux-man.