/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Forslag til gave!
Fra : mickey777
Vist : 698 gange
50 point
Dato : 30-05-06 10:11

Hejsa,

En nær kollega holder et særligt arrangement de komnmende dage og jeg skal have købt en gave til vedkommende. Han er særligt interesseret i fodbold, men jeg har umiddelbart ikke nogen ideer til en morsom og spændende fodbold-tingst, er der nogle der har nogle gode forslag?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 10:27

Hvad med at købe en fodbold?

Hanne

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 30-05-06 10:38

En fodbold er lidt for simpelt! Og en fodbold trøje ligeså.

Jeg søgte på nettet og fandt en oppustet fodbolddommer kostume hos gadget, men leveringstiden er desværre ukendt.

Kender I nogle steder hvor man kan købe pust-op-selv kostumer?

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 30-05-06 10:49

hvad med en dommerfløjte og et rødt og et gult kort?

fru skrap

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 30-05-06 10:51

Tag ind i Ærlige Bent eller nogle andre af disse spøg og skæmt-agtige forretninger... Der har de somregl en masse af den slags!

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-06 13:38

Jeg ved ikke hvor du bor, men er han også til chokolade, så kan man i Tyskland købe Nutelle i et fordboldglas -JA det er formet som en fodbold i aneldening af et eller andet, der vist skal holdes i år

Idéen med et rødt og gult kort og en dommerfløjte er også god.
Den kan man jo lave en lille leg med i dagens anledning.
han er dommeren,og skal give - jer -hans venner diverse opgaver (fortæl en joke, ryd flasker af, tøm askebægre, klø ham på ryggen, hvad i nu kan finde på) og så kan han jo give jer kortet... kunne da blive lidt morsom hen ad aftnen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-06 13:47

"Fodbold" er for vidt et begreb... Er han fan af en bestemt klub? Så er der måske noget med klubfarver... Man kunne så klare gaven med en flaske rødvin med et halstørklæde i de specielle farver..
Eller en kurv med forskellige ting til en fodboldkamp, -dåseøl, -chips, tudehorn o.lign. -Igen pyntet med favoritklubbens farver..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-05-06 22:44

Hvad med en "nødhjælpskasse" når han er ude og se fodbold...eller bare hjemme i stuen?
Den kunne bestå af:

six-pack
pakke lommetørklæder
tudehorn
biografbillet til konen/kærsten
hovedpinepiller
chips
trøstebajere
glædesbajere
kvajebajere
.....fortsæt selv

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-05-06 22:45

hov, Birgitta, jeg blev så ivrig, at jeg slet ikke fik læst dit indlæg..sorry, du havde jo allerede foreslået det....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-05-06 14:53

Pyt! gode ideer kan ikke gentages for tit...

Godkendelse af svar
Fra : mickey777

Dato : 21-01-07 12:50

Tak for svaret jeb3.