/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero
Fra : Frederiksen
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 29-05-06 13:36

Har købt en ny pc hvori der er Nero brænderprogram. Når jeg prøver at starte "NeroSmartStart" kommer der blot en fejlmeddelse og det lukker igen.Der medfølger en cd `Nero express 6 version 6.6.1` har prøvet at opdatere vha af denne men det hjælper ikke. Mit spørgsmål er om der på den cd er det hele som er på pc`en for under `tilføj/fjern` er der to programmer `Nero Burn Rights` og `Nero Suite` og jeg er nervøs for at fjerne dem og så geninstallere cd`en og evt ikke ha alle programmer mere?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 29-05-06 14:25

Hvis Cd'en rød, er der tale om en 'orginal' Nero brænde programs cd, så svar på dit spørgsmål: Ja, på cd'en ligger der de to nævnte programmer som du ser under 'tilføj/fjern'.

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 29-05-06 14:48

Den er blank med et billede af en nydelig ung dame men har copyright fra Fujitsu-Siemens, pc`en altså ik en Nero-cd

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 29-05-06 14:55

Så er der nok tale om en gen-etableringscd hvilket vil sige at du nok ikke kan foretage individuelle program installationer.

Men prøv lige at se på cd'en om du kan finde et bibliotek der hedder nero og om der er en setup/install.exe fil.

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 29-05-06 17:03

Afinstaller og geninstaller Nero! Ellers retuner pcen til producenten, eller der hvor du købte den!!

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 30-05-06 08:59

har geninstalleret(har lige været nede og bytte pc!) fik alle programmer og medfølgende fejlmeddelelse ved brug af Smart start?!

Annuller spørgsmålet
Fra : Frederiksen

Dato : 30-05-06 09:00

never mind finder et nyere