/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opstart
Fra : Frederiksen
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 29-05-06 13:24

Når jeg starter op begynder min Xp2 at installere et program `photo gallery` hvor den så ikke kan finde installationskilden, er der en måde jeg kan forhindre den i det? Kan godt stoppe det via `Ctrl+Alt+delete` men det er træls at skulle igennem det hvergang jeg starter op.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 29-05-06 13:31

Har du set om photo gallery er opført i start listen skriv msconfig i Start - Kør og klik på fanen Start og fjern flueben photo gallery (måske hedder det ikke lige sådan i startkomm.)

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 29-05-06 13:36

Det ville gøre det lettere hvis du vidste hvad programmet hed. Der er 18500 sites med navnet photo gallery program
http://www.google.dk/search?hl=da&q=photo+gallery+program&meta=lr%3Dlang_da

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 29-05-06 15:32

har prøvet at fjerne flueben ved de forskellig processer jeg ik lige har vidst hvad var, men det hjalp ik. Har prøvet med systemgendannelse, men det der photohalløj insisterer stadig på at vil installeres

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 29-05-06 15:41

har prøvet at fjerne flueben et efter et ved det jeg ikke lige ku gennemskue hvad var, det hjalp ik ligesom jeg har prøvet systemgendannelse, men det der photohalløj insisterer virkelig på at ville installeres. Installationen må være afbrudt ved nedlukning og genoptager så ved opstart går jeg ud fra, problemet er bare at jeg ikke har installeret noget som helst der har med foto at gøre her på det seneste. Det jeg mangler er en måde at der kan stoppe installationsprocessen for good??

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-05-06 16:24

Prøv start/tilbehør/kommadopromt skriv chkdsk/f indtast J for at starte systemchek næste gang du starter din PC, lad være med at afbryde systemchekket.

Citat
hvor den så ikke kan finde installationskilden

Du kunne prøve at geninstallere programmet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-05-06 17:21

Har du været igang med at indstallere et fotoprogram.
Eller har du smidt et foto program ud.

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 30-05-06 09:03

Det var HP Image Zone der var gået i sort , undskyld ulejligheden, håbede der var et trick til at stoppe den slags installationer ved opstart da jeg har været ude for det før og velsagtend vil støde på det igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Frederiksen