/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billig håndsæbe fra "Rabatten"?
Fra : annled
Vist : 1149 gange
100 point
Dato : 12-12-02 11:30

Hej
Er der nogen, der kan huske, hvad tippet om billig, flydende håndsæbe i DR-programmet "Rabatten" gik ud på?
(Man kan ikke se det på Rabattens hjemmeside.)
A.

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 12-12-02 13:06

Hejza

Du kan maile til dr.dk og spørge.... det gjorde jeg da jeg glemte linket til en side de havde nænvt i programmet. De var vældigt flinke til at svare

/dortedyg

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-12-02 13:29

Hej - kan godt huske udsendelsen om det, men helt specifikt ..... købte han ikke bare fem liter sæbe hos en grossist, og omhældte det på mindre flasker.

tricket var vel bare at det var billigere at købe mere .... og når man så regnede det ud, blev den enkelte sæbedispenser billigere.

men som ovennævnte indlæg foreslår så prøv at skriv til dem på : rabatten@dr.dk

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-02 02:07

On Thu, 12 Dec 2002 10:28:00 GMT, "annled" <annled.news@kandu.dk>
wrote:

>Hej
>Er der nogen, der kan huske, hvad tippet om billig, flydende håndsæbe i
>DR-programmet "Rabatten" gik ud på?
>(Man kan ikke se det på Rabattens hjemmeside.)
>A.

at købe det i store mængder (hos firmaer, som sælger til
rengøringsbranchen m.v.)

fx:
http://www.hatting-ks.dk/showproduct.asp?id=173115&calledFrom=productlist.asp&prodgrp=2695,2699,2698,2696,2697&from=26

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-02 15:35

Axolin på Kiers vej i Viby har det -5L 75 kroner. Jeg bruger det selv og det
er OK

"annled" <annled.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:LyZJ9.64697$HU.4907592@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Er der nogen, der kan huske, hvad tippet om billig, flydende håndsæbe i
> DR-programmet "Rabatten" gik ud på?
> (Man kan ikke se det på Rabattens hjemmeside.)
> A.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-02 18:24

"annled" <annled.news@kandu.dk> wrote in
news:LyZJ9.64697$HU.4907592@news010.worldonline.dk:

> Hej
> Er der nogen, der kan huske, hvad tippet om billig, flydende håndsæbe
> i DR-programmet "Rabatten" gik ud på?
> (Man kan ikke se det på Rabattens hjemmeside.)
> A.
>

Det sidste de sagde, så vidt jeg husker, var at man skulle købe noget
billig bodyshampoo og så bruge det. En ting jeg selv har gjort længe

Jeg køber den billigste bodyshampoo man kan finde. og skulle man løbe
tør, ja så kan jo bruge den man selv bruger...

Mange hilsner

Bufas

ICQ# 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Husk Hundechat hver søndag fra kl. 20 på http://icq.homepage.dk