/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Globe controller til PS2
Fra : xhund
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 11-12-02 23:38

Jeg har købt en controller til min PS2 i Netto. Fabrikatet er Globe. Men når jeg sætter den i virker den ikke. Er der nogen, der har været ude for noget lignende, og som har en løsning? Der sidder en lille knap neden under controlleren, er der nogen der ved hvad det er?
mvh

Kommentar
Fra : ZaMatrix

Dato : 19-12-02 23:45

Ja kan godt hjælpe dig...på en måde.

Prøv om du kan få pengene tilbage. Min lillebror købte netop oxo den omtalte controller, og den smadrede hans controller port i hans ps2. Den virkede i ½ time, og så *PUUUF*, der er nok en grund til at den blev solgt i Netto. Mindes ikke at han gjorde noget særligt for at få den til at virke, så du har nok en defekt.

Jeg vil istedet råde dig til at kigge på www.spilpriser.dk, det er her du finder alt det tilbehør du evt skulle stå og mangle til din ps2. Og lige en sidste ting, betal hellere lidt xtra for en ny controller, og så sørg for at ergonomien, kvaliteten og helhedsindtrykket er iorden, ellers kan de kroner du spare på et billigt produkt, give dig så mange irritiationer at du har lyst til at strangulere den første og bedste netto medarbejder i ledningen fra den.