/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kører kandu.dk hurtigere idag???
Fra : e.p.
Vist : 576 gange
10 point
Dato : 11-12-02 01:46

Er det kun hos mig, eller går det bare hurtigere på kandu.dk idag

Kommentar
Fra : Betinaaaaa

Dato : 11-12-02 01:47

det går laaaaangsomt

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 11-12-02 01:48

Er der noget galt med din "a-tast" LOL

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-12-02 01:52

Hej E.P.,

det er først efter den meddelelse for et lille stykke tid omkring en ½time med databasen, at jeg synes det er blevet noget hurtigere... ellers har jeg ikke ku poste en dyt mere eller mindre siden engang igår... plus den har været kanon langsomt... men nu ser det da heldigvis ud til at kører igen... og jeg ka' også poste igen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-12-02 01:53

Hej e.p. m.fl!

Jeg synes det går hurtigere i dag (nat); og i forhold til i går da var der slet ikke forbindelse! :)

Men generelt så synes jeg Kandu er hurtigere efter kl. 23:30 - men det skyldes jo nok, at der ikke er så meget run på sent om aftenen og natten.

Men det kan da godt være, at Kandu har fået tunet deres system!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 11-12-02 04:08

Det er svært at sige om kandu er blevet hurtigere da jeg overhovedet ikke har modtaget nogen post i 2 dage. Det plejer at vælte ind i postkassen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-12-02 12:43

Hej alle

Her kører det forrygende !!!!!
De har også lavet en del omrokeringer på serverne :)

Med optimistisk hilsen

srhansen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 11-12-02 13:11

Jeps....det kører stadig godt

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-12-02 13:17

Har aldrig kørt bedre - hvor mange mon vi er på lige nu?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-12-02 13:23

Bjarne 3, lol. Det var iøvrigt en god ide med en tæller der kunne tælle hvor mange "der er på den"
Hvad med at foreslå det ovre i
http://www.kandu.dk/dk/spg/8718

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 10 point
Dato : 11-12-02 20:18

så er tælleren der drenge

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-12-02 20:20

Melander -> hvor henne

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-12-02 20:20

Årh nej... Glem det har fundet den

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-12-02 20:24

srhansen>>den er lidt pæn, syns du ik´

tihi

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-12-02 21:26

Melander -> Jo bestemt, de har virkelig oppet sig

ô¿ô

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-12-02 22:27

Ja, det må jeg da indrømme - at det var svært skønt at få en tæller - så kan vi da ikke klage mere

bare man så snart fik noget mail - og dog, det er vist irrelevant .......

Fnollerpige

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-12-02 00:02

145 Online klokken 23:59 det var ellers ikke så lidt....men hasigheden er skøn

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-12-02 00:48

Ja min tidligere udtalelse med at det gik stærkt! - Skal man lade være med! - For hvad skete der- kunne ikke få adgang til Kandu i flere timer; men nu kører det igen!

Ja hvordan mon antal online gøres op; stemmer ikke overens med det antal der har læst tips; men det kan da være, at der er flere end 100 der ikke læser tips! :)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 12-12-02 07:52

Godmorgen
Den tæller antallet der er logget ind vil jeg tro.
Og så må jeg desværre nok tilstå at det ikke er altid jeg får læst alle tipsene om f.eks. slægtsforskning

med søvnig hilsen srhansen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 12-12-02 09:48

Jeg tror.....at når folk starter sin browser, og har kandu som startside, så logger de ind, også selv om de surfer videre......

Jeg læser kun ca. 3/4 af tips

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 14-12-02 14:11

Du har du point nok....
http://www.kandu.dk/dk/spg/8750

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 14-12-02 14:14

10 point for en tæller

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-12-02 13:47

wauw tak for det e.p. nu skal jeg virkelig ud og solde....:)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-12-02 14:09

*LOL*
Som BMW_styrer_for_vildt/Tullerulle skriver så er du også blevet 10 point klogere.....