/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
SIKKERHEDSKODE
Fra : kuijj
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 10-08-01 12:31

HEJ ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE EN PROGRAM TIL AT FINDE SIKKERHEDSKODE PÅ MIN TLF ?( MED EN DATA KABEL)

JEG HAR NEMLIG PRØVET AT LEDE EFTER DEN MEN JEG KAN NEMLIG IKKE FINDE NOGEN PROGRAMMER HVOR JEG KAN FINDE SIKKERHEDSKODEN MED...... PLEASSSSSSSEEEEEEEEEEEEEE HJÆLP MI

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-01 12:04

Du kan bruge nokia tool ver. 035

/kim
"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> wrote in message
news:7IOc7.1950$uI6.126191@news000.worldonline.dk...
> HEJ ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE EN PROGRAM TIL AT FINDE
> SIKKERHEDSKODE PÅ MIN TLF ?( MED EN DATA KABEL)
>
> JEG HAR NEMLIG PRØVET AT LEDE EFTER DEN MEN JEG KAN NEMLIG IKKE FINDE
> NOGEN PROGRAMMER HVOR JEG KAN FINDE SIKKERHEDSKODEN MED......
> PLEASSSSSSSEEEEEEEEEEEEEE HJÆLP MI
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-01 12:53

"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:7IOc7.1950$uI6.126191@news000.worldonline.dk...
> HEJ ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE EN PROGRAM TIL AT FINDE
> SIKKERHEDSKODE PÅ MIN TLF ?( MED EN DATA KABEL)
>
> JEG HAR NEMLIG PRØVET AT LEDE EFTER DEN MEN JEG KAN NEMLIG IKKE FINDE
> NOGEN PROGRAMMER HVOR JEG KAN FINDE SIKKERHEDSKODEN MED......
> PLEASSSSSSSEEEEEEEEEEEEEE HJÆLP MI
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

TROR DU NOGET GIDER HJÆLPE DIG, NÅR DU SKRIVER PÅ DEN MÅDE!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 10-08-01 16:57

hvorfor skulle jeg ikke tro det at nogen hæjper mig på den måde som jeg skrev !!! det kan være ligegyldig om jeg skriver det på den ene måde eller på den anden måde.....

det kommer dig ikke ved om jeg skriver på den måde.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 10-08-01 17:00

"Kim Christiansen" skrev d. 10-08-01 12:04 dette indlæg :
> Du kan bruge nokia tool ver. 035..

hvor kan jeg få fat i det program---++=====er der en hjemmside hvor jeg kan download det fra???

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-01 20:46

på side: http://www.mobil-siden.dk/
eller mail mig og jeg mailer et tilbage til dig, HVIS du ikke kan finde det.......det er ellers nemt nok at finde...
held og lykke

madmikk

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 10-08-01 20:57

til madmikk ok tak men hvor ligger programmet i den adresse du gav mig??? jeg kunne ikke rigtig finde det ud af ..... kann du fortælle mig hvor præcist det ligger ????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-01 20:45

Du kan være glad for at Lasse Hedegaard er til Skanderborg festival for han
ville helt sikkert ha sendt en klage over dig til din udbyder

Det jens mener er at når man kun skriver med stort, betyder at man råber ad
folk.

Mvh.

Niels Jul Astrup

"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> wrote in message
news:mBSc7.3159$MK.159949@news010.worldonline.dk...
> hvorfor skulle jeg ikke tro det at nogen hæjper mig på den måde som jeg
> skrev !!! det kan være ligegyldig om jeg skriver det på den ene måde
> eller på den anden måde.....
>
> det kommer dig ikke ved om jeg skriver på den måde.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 10-08-01 21:57

ok slap af man

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-01 21:37

Brug logomanager.

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> wrote in message
news:y_Wc7.3492$MK.178230@news010.worldonline.dk...
> ok slap af man k
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 16-08-01 13:49

hej "Jöinz"

jeg har downloaded logomanager men jeg kan ikke få den menu som jeg skal finde sikkerhedskoden med...

det var nemlig en demo version. kender du ikke en side hvor jjeg kan download den fulde version????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-01 15:35

Den ligger under tools, phone explorer.

--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste datakabler og vibratorer

"kuijj" <kuijj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0oOe7.26$Pl.12227@news010.worldonline.dk...
> hej "Jöinz"
>
> jeg har downloaded logomanager men jeg kan ikke få den menu som jeg skal
> finde sikkerhedskoden med...
>
> det var nemlig en demo version. kender du ikke en side hvor jjeg kan
> download den fulde version????
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>