/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto af en stor fisk søges
Fra : Camillasmoster
Vist : 852 gange
300 point
Dato : 25-05-06 15:44

Hejsa

Jeg skal bruge et billede, som kan forstørres, så det kan være på et A3 ark.

Det haster - skal bruges i dag og afleveres i morgen.

Moster

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 25-05-06 15:57

Du kan prøve at kikke på disse sider??

http://images.google.dk/images?q=fisch&hl=da

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-06 15:58
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-05-06 16:00

Jamen, søde vense, jeg skal bruge det i en stor opløsning!

På Nettet er de kun ca. 72 dpi......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-06 16:02
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-06 16:03

Camillahøster -> Hvorfor scanner du ik' bare et billede ind fra en bog på biblioteket?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-06 16:03
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-05-06 16:11

Vi siger i kor: "Fordi biblioteket har lukket!"

Gerne en torsk, så molo, du må bruge selvudløser....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-06 16:15

Ja, men som foreslået før : http://images.google.dk/images?q=cod&hl=da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-06 16:21
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-06 16:25

Tjek evt. hér : http://www.jjphoto.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : janing

Dato : 25-05-06 16:32

Hej jeg har nogle store billeder af fisk, men skal bruge en mail adresse til at sende dem til.

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-05-06 16:42

Neej, hvor er jeg flot, molo - for uindviede: Molo har en Pragt Smerling i sit akvarie opkaldt efter mig... Moster

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-05-06 17:07

Hvis du har en adresse jeg ka sende det til, så har jeg et billede af et par pæne havørreder..

jeg ved ikke rigtig hvor fotogene de er, da den eneste måde at få styr på sådan en ude i vandet er, at "afmonterer" gællelågene efter den er blevet skudt!!

Billedet fylder 239 kb.... er det nok?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-05-06 17:28

Jeg mangler en mail at sende foto til.
Da det skal kunne skaleres og stadig bevarer kvaliteten kan du få et billed i eps eller pdf, du vælger selv.
Jeg går ud fra det skal være farve foto.
HOLD dig langt væk fra diverse tegninger fra internettet, da opløsningen er så ringe at de ikke kan forstørres.

Du kan evt. sende en mail til mig på: hawaii snabel a sol punktum dk

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-05-06 17:41

Selvportræt fra Molo's bassin.
http://www.hirsenet.dk/fisk.htm (som vil ligge der et par dage)
Jeg har selv taget det, så du kan bruge det til hvad du vil.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-06 18:19
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-06 18:21
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-06 18:23
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-06 18:36

En til stor død fisk...

http://www.roundtop-marburger.com/fallshow2003/Burley's%20Big%20Fish-Tent%20F.jpg

Det kommer jo lidt an på, hvordan fisken skal bruges.....

--Skal den se "smuk" ud, eller er det en slags symbol for et eller andet...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-05-06 18:42

HEJSA Birgitta

det gavner ikke du henviser til nogle små billeder som ikke kan skaleres op til A3.
Det er og bliver billeder til slærm brug (jpg filer).
Har du selv prøvet at fordtørre et af de små billeder til bare A4, nej for så kan du ikke mere se hvad det forestiller.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-06 18:50

IIIiih, altså!!!!!! ---De billeder, jeg henviser til er NETOP store billeder.

En af dem er f.eks på 2048X1536.
Jeg har hentet det ned, og i mit fotoprogram har det en størrelse på 40X50 cm.. -Ubehandlet! det kan sikkert godt forstørres lidt op efter behov!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-05-06 13:58

Og man skal naturligvis maximere billedet inden man downloader det..

Men det er jo nok altsammen lige meget nu, for det skulle vist have været brugt for 3 dage siden... SURT!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-05-06 15:10

Rolig, Birgitta - vi fandt ud af det.

En sød karikatur af en orangefisk - nåh nej, en guldfisk.

Det blev bare SÅ flot..

Tak for jeres deltagelse!

Der kommer et billede på min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/hannes-menageri

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 29-05-06 15:46

Nååøh... Det var da godt... --der er da osse så mange pæne fisk i verden...

Jeg glæder mig til at se den..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-06 13:27

Hør, Hanne, -du har vel ikke glemt at sætte fisken i menageriet?? Eller kan jeg bare ikke finde den?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-06 14:04

Birgitta -> Det ku' jeg heller ikke

..og jeg havde ellers fået en 'reklame-emil' fra mosteren til Camilla

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-06 14:42

Er den gået i fisk???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 16:53

Så skulle den være der - da dahhh!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-06 16:58

åååååh, hvor er DEN sød!!! En guldpengefisk!

Og nu kender vi snart din hjemmeside helt ud i alle krogene..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 17:49

Jow deeet....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-06 19:38

Sådan en skidtfisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 20:06

Du er bare misundelig, nå.

Den er da søj...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-05-06 20:19

Hvor er den fisk.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-06 20:37

Nååeh, det var DET, den skulle bruges til... Det ku' du da bare have sagt...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 22:51

e.c.- www.123hjemmeside.dk/hannes-menageri

Dét kan man kalde en guldfisk!

Moster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-05-06 23:01

Nu har jeg fundet den røde fisk. Jeg ser at det er helt nye penge, men jeg kunne godt tænke
mig en fisk med brugte 1000 kronesedler........... i halen af en hval.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-05-06 23:15

En hval er et pattedyr ................... er den ikk'?

Jeg vil helst ikke have brugte penge - så er de jo sjaskvåde, æ ou .............og allerede brugt...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-05-06 15:30

Joøh - men der kan sidde flest tusindekronersedler på en hval.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-06 16:34

Hvis der fandtes 10.000 kr. sedler?

..måtte I såmen gerne stikke dem i enden på mig

...øeh i baglommen det er ! (..ved nærmere eftertanke )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-05-06 16:53

At lukke røven har vist aldrig virket overthere, hva' molo dear?!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-06-06 22:49

Tak for svaret Nordsted1.

Første kvinde på å-stedet!

Jeg fandt den nuttede guldfisk, som jo kan ses på min www.123hjemmeside.dk/hannes-menager.

Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-06-06 22:55

Denne er bedre: http://www.123hjemmeside.dk/hannes-menageri

For at sikre mig at en henvisning kan bruges hopper jeg som regel ind på selve siden og kopierer adressen der.

Ps. skal jeg så ikke finde en syngende fisk alligevel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-06 23:22

Selv tak, å stedet, kan man nu også finde guldfisk der?