/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
iPod batteri
Fra : Seeman
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 25-05-06 15:32

Jeg synes min iPod (mini, 6gb) taber strøm, selvom den er slukket. Er det meget normalt eller skyldes det en fejl i batteriet, evt, at det er slidt?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-05-06 17:14

Det kommer da an på hvor længe du har dem i og hvor længe du bruger dem

dr.dem

Kommentar
Fra : PaaskeBabz

Dato : 28-05-06 23:59

Har selv en IpoD mini og den taber også strøm. På et tidspunkt var min nede og kunne holde 2 timer, men så gik jeg ind til forhandleren med den og de sendte den uden problemer ind til Apple og jeg fik det lavet, men den bliver ved med at tabe strøm. Jeg har prøvet at kontakte Apple for at spørge hvad man kunne gøre og fik at vide at hvis man slukkede for lyset i sin IpoD ville den kunne holde op til 3 timer længere. Har forsøgt at gøre det med min egen, men det synes ikke at have nogen virkning. Hvor lang tid har du da haft den?

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 29-05-06 09:11

Jeg har haft den nogle uger nu, men jeg ved ik hvor gamle den er da jeg købte den brugt over nettet...

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 29-05-06 09:12

Jeg har haft den nogle uger nu, men jeg ved ik hvor gamle den er da jeg købte den brugt over nettet. Min kan holde ca. 2 døgn, men det irriterende er at den taber strøm selvom den er slukket...

Kommentar
Fra : PaaskeBabz

Dato : 29-05-06 15:56

Gør min også.. Vil råde dig til at sende den ind til Apple, da der er 2 års reklamationsret på produktet. Har sendt min derind 3 gange og hver gang har de skiftet batteri og 3. gang blev den bedre.. Nu er den optimal