/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Windows produktaktivering
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 1679 gange
40 point
Dato : 25-05-06 12:36

Hej!

Jeg sidder med et problem, da jeg skal aktivere windows inden 2 dage!

Jeg har direkte forbindelse til internettet, men windows vil ikke oprette forbindelse til aktiveringsserveren.... hvad skal jeg gøre, for at windows, kan "se" at jeg har forbindelse?

jeg har også prøvet telefonisk, men den vil ikke godkende mit rigtige id.

Hjælp

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-06 12:51

Og din version er vel en lovlig version

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-06 12:52
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-05-06 12:55

http://www.bevenhall.se/jim/fm/
vælg: xpprocorp-keychanger
kan kun bruges hvis du har en lovlig kode
du skal ikke reg hos Microsoft

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-06 12:58

Der har tit været problemer med Misrosoft men det plejer at hjælpe når du har talt med dem i telefonen, og så skal du selvfølgelig kunne bevise at du har en lovlig version.
Der er mange spørgsmål om det samme her er en mere
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=77663

Prøv at søge på aktivering i søgefeltet her på Kandu og der vil dukke mange op.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-05-06 12:59

Der da også et nummer hvor du får personlig betjening prøv og ring til det.

dr.dem

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 25-05-06 13:08

Ja, min version er fuldt ud lovlig. Jeg har nemlig registreret før

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-06 13:13

fed side ferik

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-05-06 13:18

jeg har en bekendt der havde købt en brugt comp, med win xp pro
det viste sig så senere at det var en pirat kopi
han købte en ny licens, og skiftede kode unden af formatere

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 25-05-06 13:24

Jamen jeg har jo registreret og aktiveret windows før. der virkede det fint over telefonen. kan abre ikke forstå at jeg ikke kan gøre det over nettet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-05-06 16:50

Jammen Ida ring til nummer for personlig betjenning og du får en behaglig person i røret, her oplyser du så hvad du vil giver så dit reg. nummer og så ordner de det hele, har prøvet det før men blev træt af at ringe så mange gange.

dr.dem