/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Flytte e-mail
Fra : Monsen1234
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 24-05-06 20:47

Hvordan flytter jeg alle mine email fra min gamle computer til en ny pc. Bruger Outlook Express

Mvh: Monsen.

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 210 point
Dato : 24-05-06 20:56

hvis det er xp, skal du først vise skjulte filer. Stien kan du finde ved at gå i outlook express - funktioner - internetinstillinger- vedligeholdelse. Der står den sti som du skal følge, kopier da hele mappen til anden partion, på den ny importerer du så derfra du har gemt dem.

det samme kan du gøre med mail adresse - exportere den og importere den igen- samme med adressebog osv. osv. f.eks foretrukne kan du kopiere ind

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-05-06 20:57
Kommentar
Fra : frostys

Dato : 24-05-06 20:57

--------------------------------------------------------------------------------
hvis det er xp, skal du først vise skjulte filer. Stien kan du finde ved at gå i outlook express - funktioner - indstillinger- vedligeholdelse. Der står den sti som du skal følge, kopier da hele mappen til anden partion, på den ny importerer du så derfra du har gemt dem.

det samme kan du gøre med mail adresse - exportere den og importere den igen- samme med adressebog osv. osv. f.eks foretrukne kan du kopiere ind

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-05-06 20:58
Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-05-06 21:05

Tak for svaret frostys.
Det virkede fint

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-05-06 21:06

Jeg laver lige en mailsmappe.
Går ind den Outlook Express mappe som skal kopieres > ctrl+a > og h-trækker alle mails fra den mappe over i den nye mailsmappe > og vælger kopier hertil.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 25-05-06 11:18

Det skulle det også gerne, håber du har fået alt med , det skulle du gerne have
Hav en god dag