/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundemassør
Fra : Satellit
Vist : 4232 gange
100 point
Dato : 24-05-06 13:10

Er der nogen der kan ANBEFALE en dygtig hundemassør/hundekropraktor i København/Storkøbenhavn?
Jeg kan selv finde masser af links om hundemassører, men vil gerne høre fra nogle, der har personlig erfaring med massage af deres hund.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 24-05-06 13:38

Jeg har gode erfaringer med hundemassage og hundekiropraktik med vores hanhund.

Vi gik hos Torben Nielsen i Herlev, som er hundemassør (en af de første herhjemme). Du kan se på vores hjemmeside, gå ind på hundemassage, der står hans tlf.nr. og der er billeder mm.

Vi har også været hos heste- og hundekiropraktor Marianne Bendixen.

Happy Horse v/Marianne Bendixen Ret
Stendyssevej 10
4470 Svebølle

Mob: 28194079

Hun kommer til Fredensborg ca. hver anden uge (det har hun i hvert fald gjort), og hun har også et termografiapparat.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 24-05-06 21:14

Maja Guldborg som samtidig er dyrlæge vil jeg anbefale http://www.majaguldborg.dk/
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-05-06 20:52

Vesterbo, jeg vil gerne læse mere om Torben Nielsen, men hvad er det for en hjemmeside, du refererer til??
Vil også gerne høre om andre hundemasører, men de skal somsagt helst være fra København/Storkøbenhavn.

Kommentar
Fra : cairn

Dato : 30-05-06 21:01

Du kan på nedenstående link læse om en hundemassør Bolette Rothe, som holder til Smallegade 39, Frederiksberg

http://www.frederiksbergbladet.dk/index.php?id=7646&dbid=152642&sted=frederiksberg&no_cache=1

Jeg har endnu ikke selv prøvet hende, men har talt med nogle stykker, som har haft deres hund til behandling hos hende, og de (og hundene) har været glade for det.

Accepteret svar
Fra : vesterbo

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-06 21:28

Nåh ja undskyld. Jeg glemte et link. Det kommer her: http://home.worldonline.dk/vesterbo/
Jeg har lige prøvet at gå ind på siden, men kan ikke komme ind. der må være noget galt med udbyderens server.

Når du kommer ind på siden, så gå ind på "hundemassage". Han har så vidt jeg ved ingen hjemmeside selv.

Hilsen
vesterbo

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-06-06 15:56

Undskyld cairn og vesterbo at jeg først svarer nu.
Kandu har af én eller anden grund slet ikke sendt mails til mig om, at der var indlæg i min tråd, så jeg har ikke læst jeres indlæg før nu.

Bolette Rothes klinik ligger jo dejligt centralt for mig, men Torben Nielsen i Herlev er ligeså god en mulighed.
Torben Nielsen har den fordel at du kan anbefale ham, vesterbo. Det er netop det jeg er ude efter.

Er der slet ikke andre hundeejere, der har erfaring med massage af deres hund?

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 14-06-06 16:21

Jeg håber, at du kom ind på min hjemmeside - hundemassagesiden. Jeg har lavet nye "knapper", for der var gået noget galt med de gamle - hvordan det så end kan ske - men nu skulle det virke.

Tilføjelse: Torben blev fysiurgisk massør for mennesker, før han blev hundemassør. Han tog hundemassøruddannelsen i Sverige. Det var, så vidt jeg ved, før, der var en uddannelse her i landet.

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 25-06-06 17:27

Tak for svaret vesterbo.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 25-06-06 19:16

Selv tak. Jeg håber, at du finder ud af noget godt for din hund.

Jeg fik i tilgift til det rent fysiske for hunden en mere omgængelig hanhund, som var nemmere at håndtere bagefter, fordi han blev vant til "at man var tæt på ham" ved massagen.

Hilsen
vesterbo