/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP
Fra : okjk
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 24-05-06 09:25

Hej. Når jeg er på nettet og finder billeder, kommer der af og til fejlmeddelse i form af en lille pop up menu der siger : Error - too many windows. når jeg klikker ok på den kan jeg komme videre til det jeg vil se, og hvis jeg går ud af IE og tilbage igen varer det også et stykke tid før fejlen er der igen - som om den står og samler "snavs" - nogen der kan hjælpe - det er irriterende at skulle klikke det vindue væk hele tiden.
;-

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 09:39

hmmm lyder nyt for mig - har du checket om du har snavs på din maskine ????

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 24-05-06 09:56

Ja ja, jeg kører med flere forskellige af de mest anvendte sikkerhedsprogrammer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 10:01

hmmm - kender ikke problemet så jeg følger med

det kan jo være du netop har for mange vinduer åbne

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 24-05-06 10:04

Ja, men det er et problem der er opstået for nylig, har tidligere surfet ligeså meget rundt, uden problemer. - nå . håber der er en der kender en løsning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 10:06

du kunne jo sende en hijackthis log til www.spywarefri.dk for at sikre dig du er fri for snavs nu du selv har mistanke om det

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 24-05-06 10:16

Vil lige vente og se om der kommer en med en løsning - måske vender jeg tilbage til dit forslag (som jeg ikke kender hvordan man gør )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 11:32

http://www.arlet.dk/index.html?/kunhjt.htm

du kan læse om det på www.arlet.dk - i det hele taget er der gode forslag og løsninger

Det samme gælder for www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-06 13:16

"okjk"

Det der sker er sikkert en sammenblanding af flere ting.

Og "JA" - der er noget skidt på din maskine.

Problemet opstår "sikkert" på diverse XXX-sider (eller tager jeg fejl ?)
Når du forsøger at "hente" et billede, åbner den et ARSENAL af nye vinduer.
Dette fortsætter indtil du har nået det maksimale din browser kan håndtere (eller er sat til).
Derfor forsvinder problemet også ved at lukke din browser og åbne den igen - og opstår først når du går ind på "sådan" en side igen - så starter den nemlig forfra.
Om du lukker vinduerne eller ej, er uden betydning, da den blot åbner nogle nye så længe du laver "plads".

Så rens din maskine (sandsynligvis blot for cookies) og hold dig fra den slags sider.

Det gør ingen skade, men er absolut irriterende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 14:46

refi visse af de sider har det nu med at lægge et utal af spyes med mere ind - så en rensning via hijackthis er vist da på plads.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-06 15:03

Hvis det er det jeg tror det er - hjælper det ikke - da det kun opstår på "disse" sider.

Noget andet er hvis det også eksisterer ved "normalt" brug af browser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-06 15:06

jaja hvad ved jeg (lukket for de der fy sider ggg)

Nu melder spørger jo ikke om det er alle sider eller visse sider

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 24-05-06 15:10

Det sker aldrig ved "normal" brug af browseren - (så er det tilstået )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-06 15:16

Så slet alle midlertidige filer OG cookies (minus dem du måske gerne vil gemme til autologin osv.)

Dernæst hold dig fra DE sider (eller lev med det sker igen )

Så er dit problem løst

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-05-06 15:42

Jeg tror også en grundig rensning kan gøre tricket. Du kan bruge ATF Cleaner til formålet http://www.atribune.org/content/view/19/2/

Annuller spørgsmålet
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 14:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål