/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
hvordan man får noget sex.
Fra : Mille35
Vist : 1146 gange
50 point
Dato : 24-05-06 09:21

En mand kommer en dag op til sin læge og siger:

- Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal få det sagt, men altså jeg har forelsket mig i en hest.

- EN HEST ? Sig mig lige er det en hingst eller en hoppe ?

- Selvfølgelig en hoppe. Jeg ser sgu da ikke unormal..

Matrosen påmønstrer et skib som sejler langfart. Efter otte uger spørger han styrmanden, hvordan man får noget sex.

- Ingen problem, siger styrmanden, stik mig 500 kr. og jeg arrangerer en tur i bagdelen af kokken.

- Jaee det var måske noget, svarer matrosen, men der er vel ingen af de andre som får noget af vide?

- Det kan jeg ikke garantere dig, svarer styrmanden. Vi plejer at være fem mand til at holde kokken imens!

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 24-05-06 09:30

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-05-06 10:20

Hvordan får man sin kone til at skrige under sex?

- Ringer til hende og fortæller hende, hvem man har sex med!

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 24-05-06 16:45

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 24-05-06 19:44

En bondemand siger til karlen, at han skal
gå om bag laden og hente hans gummistøvler.

Da karlen kommer derom, ser han de 2 malkepiger,
og siger: "Bonden siger, at jeg skal k****e jer begge to",
hvorved pigerne svarer: "Det tror vi ikke på!".
Så siger karlen: "Så hør her." Karlen råber om til bondemanden:
"Skal det være dem begge 2?" - "Ja, selvfølgelig!!"

//Kettedk

Accepteret svar
Fra : Muncken

Modtaget 50 point
Dato : 24-05-06 20:55

Peter og Maren er gået i seng. Hver sin seng.

Peter kalder sødt: Maren har du ikke lyst til at komme her over og hygge lidt?
Maren kravler ud af sengen, men på vej over til Peter falder hun i gulvløberen.
Peter spørger omsorgsfuldt: Nu slog du dig vel ikke?

Efter lidt tid skal Maren tilbage i sin egen seng og på vejen falder hun igen i gulvløberen.
Peter: Så se dig dog for Kælling!!!

Og det var ganske vist

Muncken

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 31-05-06 11:25

Tak for svaret Muncken.