/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Final Fantasy VIII piggyback
Fra : mikael_hanna
Vist : 687 gange
500 point
Dato : 23-05-06 16:49

Hej,

Er der nogen der kan henvise mig til et sted hvor jeg kan købe den her bog " FINAL FANTASY® VIII - THE OFFICIAL STRATEGY GUIDE " fra Piggyback (ikke brady-games)???????

her er et link til hjemmesiden... http://www.piggybackinteractive.com/en/guides/info/?id_guide=8 bogen er udsolgt og jeg mangler den i min samling...! Bogen skal helst være ny, men hvis man finder den second-hand til en fornuftig pris er jeg selvfølgelig også interesseret..!

MVH

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-05-06 16:50

BTW,,, jeg har selv prøvet at google mig frem til den.. men den er ikke til at opdrive...!

Mikael

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 23-05-06 17:57
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-05-06 18:00

har selv fundet den der. men over 350 kr. for en brugt bog..? meget dyrt..! vil gerne have flere bud..!

Mikael

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 23-05-06 18:36

Tja, det ser nok sort ud så. Men den bliver vel mere værd med tiden ;)

- Lars

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 23-05-06 19:17
Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 30-05-06 13:56

Tak for svaret lawitt. Jeg har sgu købt den fra ham, og fik IX med i købet.

Tak for din sublime hjælp, du får 500 point..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 30-05-06 13:57

Sorry Lawitt.... du skulle have haft 5 stjerner, glemte at flytte cursoren over i den... (den står som standard i 3 stjerner)

mikael

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 30-05-06 15:41

Jamen selv tak.

Ærgerligt nok med de 5 stjerner men kanon at det lykkedes for dig at købe den!

Mvh. Lars