/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Import af PST filer: Outlook
Fra : Dieter
Vist : 553 gange
25 point
Dato : 23-05-06 13:04

Jeg har på mit Drev-drev (harddiske er partioneret) et direktory hvor jeg har gemt outlook filer.
Men jeg kan ikke finde ud af at importre dem.
Hvem kan give mig en nøjagtig anvisning på fremgangsmåden ?
Kører MS office pakken 2003 og Os er Windows XP-p.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-05-06 13:11
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 14:28

hvis du ved hvor filerne ligger kan du flytte dem herhen......

C:\WINDOWS\Local Settings\Programdata\Microsoft\Outlook

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-05-06 16:00

>>miritdk

C:\Documents and Settings\dit-navn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-05-06 16:15

Hej allsammen,
tak fordi i svarer. Men jeg kan ikke få filerne importeret. Jeg har været på nettet og fundet vejledningen fra Microsoft. Kan bare ikke få det til at fungere!

Jeg følger proceduren og når jeg kommer til punktet hvor jeg skal markere den PST-fil, jeg vil importere i,(C:\Documents and Settings\Horst\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook) gør jeg det, skriver next. Så kommer en rude op Med enten "Private mapper" eller "Personal folders". Lige meget hvad jeg vælger og strykker på "finish" kommere jeg ikke videre.Der sker intet. Jeg har ventet ca. 1 time. Der er ikke kommet nogen data i Outlook.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 25 point
Dato : 23-05-06 16:37

tag en back-up af din "nye" outlook.pst og slet den så bagefter (altså ikke back-uppen)
Kopier så din "gamle" ind på den "nye's" plads.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-05-06 17:35

Citat
C:\Documents and Settings\Horst\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

det er ikke den du skal importere men den fra dit D drev !!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-06 17:37

ups - sorry for mit indlæg der var misvisende

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 25-05-06 11:55

Tak for svaret hcma.